9 Mart 2007 Cuma

ağlayık

ortaokul yıllarımda mecburen yazdığım kompozisyonların en zor kısmıydı başlık. şimdi başlayıp yazacağım bir yeni post ama yine zorlanıyorum başlık bulmakta. zorlanınca da bırakıveriyorum yeni bir post yazmayı.zaten henüz iyi bir blog sahibi de olamadım. blogumu çok sade buluyorum ama hayatım da öyle değil mi zaten. belki geçmişteki hareketli yılların acısı çıkıyordur bilemiyorum.hareketli dediysem bana göre hareketli yoksaaa , benim gibi bir yengeç burcu evinden ne kadar uzak kalabilir ? evet ya ; sessiz balık aslında bir yengeç hem de su katılmamış. ağlayık desem ? türkçe de böyle bir kelime var mı bilmiyorum ama ben uydurdum işte kendimi tanımlamak için : ağlayık biriyim.
oysa benim ağlamam daha iyi.çünkü ağlamazsam sanki boğazıma bişey düğümleniyor ve o düğümü çözemeyip daha kötü oluyorum.neden ağlarsın demeyin herşey sebep olabilir. hiç bir sebep de olmayabilir.
neyse herkesin yüzü gülsün benim de:)

1 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

Başlık koymak şart değil:P
Hoşgeldin blog dünyasına:)