22 Mart 2007 Perşembe

şans

inanıyorum ki ben herşeyi tam yapsam da bu işin olması için bir tutam da şans lazım

hayatımı öyle çok büyük hayaller üzerine kurmadım ne çok param var ne çok güzelim ne de sevdiğim insanlara yakınım ne de ...
bu liste uzar gider

ama bu küçük hayatta küçük isteklerim bile şans yoksunluğu yüzünden olmuyor.
şimdi ben tutup müdür olayım 10 milyar da maaşım olsun demiyorum ama madem sabah kalkıp geliyorum şuraya bi işim de rast gitsin be kardeşim

her dakika diken üstünde olmaktan bıktım
şimdi bişey olacak ve yine ben elime yüzüme bulaştıracağım bu konuyu diye hop oturup hop kalkıyorum
beceri desen o da değil çünkü beceriksiz olsam içime siner
ama şimdi sinmiyor
yapıyorum ediyorum uğraşıyorum ve eee benim elimde olmayan bir şey çıkıp bozuyor herşeyi
şans lazım şans

bence
ya sizce?

Hiç yorum yok: