3 Mart 2007 Cumartesi

ctesi

ben şans fakiriyim ve bu işimde de konu özellik yakamı bırakmadığından yine cumartesileri haftanın diğer günlerinden ayırmaksızın full-time çalışıyorum. yaklaşık altı aydır buradayım.
bu işimden önce 4 ayrı işte çalıştım.huyum kurusun çok çabuk sıkılıyorum kısacık döneme 5 iş sığdırmamdan belli ( 5 iş ama 3 ayrı şehir sıkılmanın alası benimki sadece iş değiştirmekle kalmayıp bi de şehir değiştiriyorum )
neyse sonuçta evlendik ve konar göçer hayatı sona erdirip yerleşik hayata geçtim.Neyse işte bu cumartesiler yüzünden ev hanımlığında sınıfta kalmak üzereyim. Ne temizlik ne ütü :( ne de dorudürüst yemek yapıyorum . şimdilik problem yok da hayat hep böyle sürer mi? Sürdürebilen bana tüyo versin nnnoolurr?

5 yorum:

metis dedi ki...

selam öncelikle mutlu ve huzr dolu bir evlilik dilerim ev ve evişi konusunda verebileceğim ipucu ( bana göre) öncelikle senden beklenilmeyen hiçbir işe istemediğin sürece atlama:)çünkü belli bir zamandan sonra görevin olarak sana kalıyor tecrübe ile sabittir:) evişinde ise öncelikle en sevdiğin alan hangisi en sevmediğini belirle mesela ben mutfak konusunu severim yemek vs.. ve banyo temizliğini.. nefretlik olayım ise ütü ve toz almadır:) daha başta bunu hem eşimin beynine kazıdım ( biriki parça da yakınca olay tamamlandı:))sonunda ütü olayı hayatımda hiç yok bana yardımcı olduğunda ona ödül olarak güzel bir yemek yapıyorum :) yani eşime bir nevi çocuk gibi davranıyorum:)o da her erkek gibi kanıyor şimdi bebekten sonra daha da yardımcı oluyor inan bana herşeyi üstüne alma taktik geliştirgönlünü yaparak eşin ile çok güzel işbirliği yapabilirsin... görüşmek üzere..

sessiz balik dedi ki...

tüyolar için teşekkür ederim.kendimize biraz zaman tanıyorum . çünkü evliliğimizin daha dördüncü ayında eşimi işten çıkardılar.onu ve başkalarını da.bu sebeple ona pek bişey diyemiyorum.ama zaten onun keyfi yerinde ise beni hiçbir yerde yalnız bırakmaz.mutfakta isem yanıma gelir temizlikte yanıma gelir.ben öyle bir durumdayım ki o kendini iyi hisssetsin yeter ki ben herşeye razıyım.çünkü karşılaştığı haksızlık hiç de kolay atlatılır cinsten değil.

metis dedi ki...

canım umarım en yakın zamanda eşin daha güzel bir iş bulur tabiki en doğalı sonuna kadar ona destek olman işsizlik çok zor heleki erkek için bir de haksızlık varsa bu daha da can sıkıcı ama sen moralini hep yüksek tutki eşinde senden destek bulsun iyi düşün iyi olsun

SuGibi dedi ki...

:)) ben ruh sağlığımı korumak açısından pisliğe alışmaya çalıştım ve başardım. artık rahatsız olmuyorum yerdeki toz topaklarından. seviyorum hatta. elzem işleri yapıyorum ki bu ütü ve banyo- wc temizliği demek aslında. yapa yapa pratik de kazanıyorsun, çok zaman almıyor. aslında en mantıklısı bi temizlikçi tutmak tabi.

sessiz balik dedi ki...

evet şimdilik ev pis olsa da banane
demekteyim.
zaten merakım şu : anne olunca nolcak ?
temizlikçi için önce biraz ekonomik olarak düzelmemiz lazım. cumartesi bile çalıştığıma göre aslında bu konuda ciddi yardıma ihtiyacım olduğu su götürmez bi gerçek ama neyse ya bigün paramız olur heralde