5 Mart 2007 Pazartesi

KIZKARDEŞ

tüm kızkardeşi olan ve onu çooookkk seven bloggerlar için gelsin
bir istek şarkı değil ama bir post :)))
şimdi onu çok özlediğimi farkettim.kuzucukum o benim.aramızda sekiz yaş var belki kuzucuk demek çok normal değil 20küsur yaşındaki bir genç hanıma ama öyle napiyim . beni kimse anlamasa bile o kesin anlar.ona anlatmadığım hiçbir karesi yok hayatımın.ve en güzel karelerde de hep yanımdadır. evlilik hazırlıklarımda bir kez daha anladım kıymetini onun. çok duygulandım ve ağlamamak içn postu burada bırakıyorum. canım kardeşim seni çok seviyorum

3 yorum:

starbug dedi ki...

aaaaaaa evleniyo musuun?? ne zaman?? hayırlı olsun şimdiden, bir yastıkta kocayın mı ne en iyi dileklerimle diyiyim ben en güzeli :)

sessiz balik dedi ki...

sevgili starcım evlendim bile ben
altı ay olcak nerdeyse evleneli
orda ne var ne yok
sen ayrıldınmı o bölümden nereye geçtin bu arada gezerken senin blogu görünce şoookkk şaşırdım helecanlandım

starbug dedi ki...

hehehe, walla ben de sen çıkınca cok şaşırdım :))
hayırlı olsun tekrar buarada,
ben malzeme yonetimindeydim ya ithalat ihracata geçtim, eskiden siz herşeyi yapıodunuz ya son 6aydır falan satınalma ile ithalat-ihracat işlemlerini sadece İlkin hn. yapıyor. ben de ona yardıma başladım, 3aylık deneme sürem varmış ondan sonra işleri bitince nereye atacaklar beni merak ediyorum (kimseye bi sozum yok yanlış anlama da yoneticilerin tavırlarından geçici kullanacaklarmış bni gibi geldi de, moralm bozuluyo tbi buna ama geçmeyi ben istedim, biraz da bu işi yapayım diye)
işte boyle benim burda, umarım herşey iyidir senin de..