24 Mart 2007 Cumartesi

vertigo

yıllardır bu dertten muzdaripim
aslında tam bir tedavi de uygulamış değilim yani dert dert diyip duruyor fakat derman aramıyorum
benim bu vertigo pek çalışmamı istemiyor anlaşılan çünkü evde işsiz güçsüz oturduğum süreçte hiç başıma gelmedi.ama ne zaman işe başlıyorum hooop vertigo da başlıyor
sabah erken kalkmayı sevmez stresi sevmez hele açlığa hiç gelemez
şimdi finansman servisinde çalışan ve benim gibi hafif dikkati dağınık birisi için stresten çok ne var. uykumu almak ve vertigosuz bir gün geçirmek için akşam 9da uyuyorum ama nafile
varsa bir yolunu bilen beri gelsin arkadaşlar....

3 yorum:

kendini kandırma dedi ki...

canım nedir bu vertigo anlatır mısın biraz??

sessiz balik dedi ki...

aslında baş dönmesinin tıbbi adı vertigo.hani böyle otobüste felan olur bazılarına ama bana hep oluyor ortakulakta vücudun denge organlarında bi problem var ama boyutu hafif benimkinin.bu sebeple normal hayatıma devam ediyorum sadece biraz dikkat etmem gerekiyor ama strese karşı koyamıyorum ki stres de hemen kışkırtıyor vertigoyu

kendini kandırma dedi ki...

hani sallanttı gibi birden bire oluyo bana nadiren o mu acaba geçmiş olsun canım benim kıyamam sana:))