28 Nisan 2007 Cumartesi

ha gayret

Düş Sokağı Sakinleri nin şarkısı dolandı dilime bu sabah , tam benim hayatım için yazılmış dedim sonra bugün yine dünden daha can sıkıcı çünkü ...
gitmem gerek bu şehirden
bir rüya oldun sevdamın gergefinde
Neden çocuklar beni gösteriyor
Yağmur yağsa güneşin yerine
Ha gayret güzelim gayretBiter elbet bu yağmur sabret
veee

Şimdi öyle uzakki geldiğim yollar Yanlış bir öyküdeyim beni yeniden yaz

evet bir yerde bir hata var ,bu kadar isteyip bu kadar özleyip de kavuşayım ama şimdi gözyaşım dinmesin,yanlış bir öyküdeyim ama bu öykününü dışına nasıl çıkacağımı bilmiyorum

4 yorum:

selhan dedi ki...

sanırım senin kısa bi tatil yapma zamann gelmiş:))
kendini yalnız hiisetme ..tanımasa da seninle yalnızlığını paylaşan,kendi hayatının heyecanlarını anlatan bi sanal da olsa i arkadaşın daha varunutma olur mu:)

parkeolog dedi ki...

Merhaba :) Anonim yorumlara izin yokmuş, ben de eski blogumun adresiyle sızdım buraya :)
Orada yeni adresim var.. (ulaşmak istersiniz diye belirttim) :)
Öncelikle tüm blogunuzu okudum.. Şiirleriniz çok güzel.. Bir de bu şarkıyı çok severim ben de.. Düş Sokağı Sakinleri'nin bütün şarkıları güzel ama "Ha gayret" ve "Hüzün Kovan Kuşu"'nu ayrı severim.
Blogunuz hayırlı olsun..
Unutmadan.. "Yalnız değilsiniz.."

Bilun ŞEN

selhan dedi ki...

şişt aloo ses ver artık yaa yorumunu görünce yazdın sandım koştum baktım yoksun dön artık evine:))

selhan dedi ki...

aman bu ne dönüş evde okuyayım ben yazdıklarını gözlerime inanamadım!!