14 Haziran 2007 Perşembe

bu ne hız

Bloga hız verdim.Anlatayım bakalım biraz daha.Ondan sonra kendimi nasıl hissedeceğim.
Üniversitede iken hiç sevgilim olmadı demiştim ya.Aslında bi tane oldu.İsmi TAFA . Belki de bunca karamsar yaşamamda Tafanın ve ondan sonrasında yaşadıklarımın da etkisi vardır.Aslında başlangıcı bir mucize gibiydi.Yurt odamda uyuyorken bir öğleden sonra telefonumun olduğunu bildiren bir anonsla uyandım.Gittim bir genç ,kendini tanıttı uzun süre sonra jetonum düştü.ortaokuldan sınıf arkadaşım Tafa.Bulmuş telefonumu aramış .Burda durun.Annem bile bilmezdi yurt telefonumu çünkü o kadar yoğun olur ki malum kızları bilirsiniz kapatmazlar hiç telefonu ,düşmesi mucize.Kadın saatlerini telefon başında harcamasın diye vermemiştim.Ben gerekince ararım hesabı.Yani zordu bana ulaşmak.Ve o bunu başarmıştı.İkinci bir mucize benim o saatte odamda uyuyor olmamdı çünkü cumartesi öğleden sonra hep bir programım olurdu.Bu sefer ertesi günü çıkacağımız uzun bir doğa yürüyüşüne hazırlık için odamdaydım.Sonra buluştuk.Eskileri yad ettik.Yenileri çekiştirdik.Derken sıklaştı görüşmeler ve zaman ilerleyip yılbaşına geldik.Bana bir hediye almıştı kocaman süslü paketli ve onu bana verince sarıldım . İçimden öyle gelmişti.O da bana “sağol” dedi .Ama nasıl içten ve başka anlamlar içeren bir deyişti bu....Başlamıştı herşey ve ellerimiz birleşmişti.Arada bir buluşabiliyorduk ,ama iyi geliyordu bu bize.Sonra büyü bozuldu.Kavgasız gürültüsüz ayrıldık.Hepsi hepsi üç ay sürdü ilk aramasından sonra ayrılmamıza kadar geçen süre.Kızmadım kırılmadım.Bence ; ortaokulda çocuk kalbi ile hissettikleri vardı bana karşı,bunların izinden yürümüş ve altı yıl sonra beni bulmuştu ama artık ikimiz de o çocuk kalbi büyütmüştük.Hayal kırıklığı yaşamıştır dedim.Ben eski ben değildim.Onun bu kararını hoş karşılayıp işime gücüme baktım.Ama az şiir yazmadım onu özledikçe.Özlediğim o muydu yoksa sayesinde yaşadığım beğenilme özlenme aranma ve hatta yıllar sonra bile hala izi sürülecek biri olduğunu hissetme gibi şeyler miydi bilmiyorum.Neyse buraya kadar standart gençlik flörtü.Olur geçer.Ama biz bu flörtten sonra görüşmeye devam ettik.Serde ortaokul arkadaşlığı var,buluşup sinemaya konsere gitmekten ne zarar gelirdi ki.Gelmedi de .Ama zamanla yanımda onun varlığı beni etkiler hale gelmişti.Başka bir sevgilim olmayınca olay platonik aşk halini aldı.Ama kendisinin bilgisi dışında.Ona gelince arkadaşça davranıyor ama sonra içim içimi yiyordu.Bu aşamalarda beni dinleyip teselli verense yine o ortaokul sınıfından arkadaşım olan İlkin isimli kız arkadaşımdı.Zaten çok yakındık ,hani kanka derler ya öyle. Benim on yılı geçen başka bir dostum yoktu.derken mezuniyetim geldi ve ailemin yanına döndüm ,Tafa da aynı şekilde ailesinin yanına geldi işe başlamak için.tabi biz onunla arkadaşça görüşme aşamasını bu sefer bu sahneye taşımış bulunduk.Hatta yanımızda eski sınıf arkadaşlarımız olsun diye çabaladık.Bir akşam İlkinde dahil olduğu bir grup eğleniyorduk ki İlkin benimkine nasıl bakıyor görmelisiniz.Derken ertesi sabah aradığımda İlkin telefonu açmadı.O akşamdan sonra da hiç konuşmadık.Tabii Tafa ile de.Tafa yaptı bunu bana önce de ama şimdi yanındaki kız kankamdı. Sevdiğimi almıştı göz göre göre.varsın platonik olsun ,seviyordum ve bunu da en iyi İlkin biliyordu.Öbür adama diycek bişeyim zaten yok,onu sevdiğimi de bilmiyordu . İlkin; işte onun yaptığı ...beni çok üzdü.o kadar çok ortak arkadaşımız vardı ki,ve gittiğimiz yerler aynıydı.Onu görmemek için eve kapandım.Tam anlamıyla yalnız kaldım.Kimse de ben ona niye küstüm niye yanlarına gitmedim bilmedi.Çünkü yanındaki adamı sevdiğimi bir ben bir de İlkin biliyordu başka bilen yoktu.sonra da acaip şeyler oldu.Ayrıldılar.İlkin taşındı başka bir yere evlendiğinden dolayı. Benim adam da şehir dışına gitti askeriyedeydi zaten tayini çıktı. Ben de neyse ki dışarı adım atabildim bunları görme korkusu olmadığından yine eski grubumla buluşmaya başladım.Gruptakiler gezi düzenlediler kapadokya ya.Oraya bile gittim,Yolda biçocukla tanıştım Umut.Hoşlandım.İlk buluşmamızı gerçekleştirdik .Tam kafeden çıkarken kapıda Tafa ile karşılaştık.Benden önce umutla kucaklaştı.Kadere bak be onlar da kanka çıkmasın mı.Neyse umutla olan maceralarımı başka sefere anlatırım.Şimdi Tafa işini sonlandırmak gerek .Birkaç yıl sonra arayıp beni düğününe davet etti.Gitmeyi çok istedim desem inanmayın zaten o esnada şimdiki eşimle flört ediyorduk ve onun düğünü ile aynı tarihte biz ilk aşk kaçamağımız için Side deydik.

2 yorum:

Butejoy dedi ki...

hadi daha hızlı yaz:) heyecanla okuyorum..fakat nedense anlattıklarında canımı yakan birseyler var...sevgiler

FECFAC dedi ki...

evet evet evet yazdıklarının hepsine evet.Hıncımı çıkardım herşeye aslında ama şimdilik böle.Keşke başka türlü olabilseydi.saol.seni izliyorum sende izle emi sevgiyle....