23 Haziran 2007 Cumartesi

işteyim ,ctesi / 15:30

ve acaip uykum var ,yazarsam uykum açılır diye umuyorum da annem hep “ uyudukça uyuyasın gelir , kalk” derdi ya bana hakkatten yani uyudukça uyuyasım geliyor.Şimdi çok komik geliyor bunlar ,yaa uyuduğum yerleri sıralayınca benimle uyku arasındaki bağlantıyı daha iyi kuracaksınız :
ilk sahne bir basket maçından . Yıllar önce Ülker ile Pitch Cholet arasındaki maç Ankaradaydı, bi arkadaşla gitmiştik ,ben o zamanlar hep giderdim maça zaten ama bu sefer ilk kez önüm arkam sağım solum fanatik Ankaragücü taraftarı ile doluydu maç bi anlamda milli maç gibi olunca gelmişler futbol taraftarları doldurmuşlar neyse maça erken gitmiştik yer bulabilelim diye ve saatlerce beklerken ben uyumuştum ,o malum taraftar futbol sahasında açıkhavada nassı bağırıyorsa burda da bağırmıştı ama onca davul onca tezahurat arasında uyuduğum için tebrikler bana
İkincisi Kemancı dan , İstanbulda Sıraselvilerdeki Kemancı Bara gitmiştik bayağı kalabalıktık biz zaten orası da kalabalıktı ,sene 97 .İşte ben Kemancıda millet hızlı rock şarkıları eşliğinde deli gibi dans ederken bir kenarda duvara yaslanıp uyumuştum,sabaha karşı kaldırdılar üstüne üstlük burdan da midyeciye gittik ama orada uyuyamadım .
Üçüncü sahne Antalya Aspendostan ,tarihi Aspendos Tiyatrosundaki opera festivaline gitmiştik , ilk dakikalarını dinledim ama dayanamadım ,olduğum yerden kalkıp en arkaya gittim tiyatroyu oluşturan o taşlar bütün gün güneşten öyle bir ısınmış ki tam yatak gibi..uyudum.
Bir sahnede arkadaşların evinden ki bu sahne pek çok kez tekrarlanmıştır : hep beraber akşam yemeği rakı vesaire yanında gitar bağlama şarkı türkü olsun diye toplaşılıp evi müsait olan bi arkadaşa gidilir tabii gece uzar mesela saat 22.00yi geçer (benim için saat on çok bile geçtir) , bişey demeden sofradan kalkar ilk bulduğum boşluğa kıvrılıp uyurum ki bu esnada çekilmiş fotoğraflarımı yayınlamakla beni tehdit eden yok değil.
Bunların hiçbirinde ne abartma ne yalan hiçbişey yok harbi harbi bu sahnelerin hepsinde uyudum ki dahası var ,akşam akşam gidilen film ve tiyatrolardan bazıları
Ama bunlara ek olarak hayatımda hiç sabah yediden sonra uyumadım desem beni affeder misiniz ? İş olsun olmasın , yaz kış hep erken kalkarım. Yurtta sessiz sessiz kalkıp odayı terketmekten kaynaklı alışkanlıkla ; kalkınca da hayalet gibi dolaşırım evde ,bu sayede benim dışımdakiler öğlene kadar uyurlar ve ben de günün ilk saatlerinin keyfini çıkarırım.Mesela bu sabah altıda kalktım ,eşim de yedide kalkacaktı,o bir saat içinde kasetlerimle hasret giderdim. Bu kasetlerim konusu bir sonraki post için burda yarım bırakılıyor ve kaset maset demişken güzel bir Fikret Kızılok şarkısı fona yerleşiyor.
Uyku kardeşim ver elini
Usul usul damla damla
Beraber
Eriyelim

2 yorum:

FECFAC: dedi ki...

nerelerdesin?

FECFAC: dedi ki...

yorumunu mail adrsin var diye sildim bilgin olsun:)