10 Ağustos 2008 Pazar

sen benim şarkılarımsın

beni sevdiğini bilmek yetmiyor görebilmek yüzünü mümkün olmayınca”
sanırım aşkı yaşarken beraberinde hasreti de yaşadığımdan aşk bana hüzünlü geldi hep

“iki gözüm seneler geçiyor,gönül ektiğini biçiyor”
bazen buna ben sebep oldum ;kendi hüznümü kendim doğurdum.

“geceyi sana yazdım,sızımı sana”
ama bir yaz akşamı güneş kızıla boyarken gökyüzünü ben evime yalnızlığıma yürüyüp bütün gece gözyaşlarımdan yıldızlar kaydırdığımda

“yanarım benden kalan , küldür elbet”
bu hüzün boyumu aştı.ben de bir dilek tuttum o kayan yıldızlardan.

“incir yürek çoğalınca bu hicran”
kavuşmayı diledim,aşkı hasretsiz yaşamayı ve artık geceleri yalnız kalmamayı

“yalnız insan merdivendir ,hiçbir yere ulaşmayan”
umutlarımla beslenen ,hayallerimle süslenen bir geleceğe doğru yürürken bir yoldaşım olsun istedim

“Aşk onarır bizi , kırılınca aşk onarır bizi”
belki yanyana olsak da hüzün kokusu saracaktı bizi zaman zaman , ama güvendim ona , ve aşka

“öfkeden de ,gururdan da ,inattan da önde aşk durur”
en başından beri gelgitlerimiz olmuştu ama duramamıştık uzak,kalamamıştık birbirimiz olmadan

“biraz umut ver, ver ki yeniden başlasın”
zaten onu gördüğüm ilk gün bir umut vermişti bakışları bana,ondan uzaklaşıp da her gittiğimde o umudu özleyip ona geri döndüm ben

“kalırsa bir soru kalır benden, birde üç beş şiir iyi kötü”
ben de susturdum aklımdaki tüm soruları
cevabımsa “evet”oldu.

“everything I do , I do it for you”
ve düğünümüzde ilk dansımızı yaparken bu şarkı çaldı çünkü o bana demişti ki “senin için yapamıyacağım hç bir şey yoktur”

şimdi yanındayım , ve umarım

“seninle açtım bu gözleri seninle kaparım ancak”

4 yorum:

Butejoy dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Çok çok güzel. İnan yüzüme bir gülümseme yerleşti ki... Biraz da nem gözlerime...

Uzuuun uzuuun yaşayın beraber. Aşkınız, mutluluğunuz ve kelimelerin içinden fışkıran bütün güzellikler daim olsun...

Papatya dedi ki...

çok içten çok dokunaklı sözler.
aşkınız hiç bitmesin.

Papatya dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.