11 Ağustos 2007 Cumartesi

şapır şakır şükür ( gökselin bi şarkısı olan değil ama )

şapır : adam elma mı yiyo ; kim ağız şapırdatıp 5000 ytl kazanmak ister yarışmasına mı katıldı belli değil (ohh neyse yedi bitti ) oda arkadaşımı sevmiyorum , zaten fazla kıllı ve FOREKS onun masasında olduğundan gidip o yokken bi bakmak için koltuğuna oturunca üstüm başım kıl oluyor ,ben de ona kıl oluyorum.

şakır : pencere açık uyuyoruz , 4.katta ev ,bahçe çimleri gece boyu yağmurlama metoduyla sulanıyor , fıs fıs fıs o sesi duyuyorum mütemadiyen ama bu gece yabancıladım "bu ne yağmur mu " dedim demek ki fıs fısla değil hortumla sulamaktalarmış.bi de kocam gece uyanıp o camı kapatmıyor tabii ben de, ve sabaha karşı soğuk oluyor. hasta oldum olacam az kaldı.

şükür : biz dün akşam şarap felan içmedik . bütün gün "herkes"den gelen kandil kutlama sms ve emaillerine rağmen aklımdan uçup gitmiş. eşim hatırlattı. ama o sms ve emailler bana çok "yüzeysel" geliyor ya, direk siliyorum onları . niye? sırf "adet yerini bulsun" diye yollanmışsa ben anlarım ve silerim.tabii sırf o mailleri değil günün anlamını da kafamdan silmişim.özür dilerim.

2 yorum:

Butejoy dedi ki...

özlem abla çok tatlısın yaaaaaa...çok sevimli ..yazılarını okurken gülümsüyorum...

archisugar dedi ki...

:-)
Sapir: ben de sinir olurum sapirdatanlara ve killara. :-)
sakir: ah benim kocam da cam acik uyuyor. Hasta olucam diyorum dinlemiyor!!! Dun yataga bir girdim, tir tir titredim, buz gibi olmus!
sukur: Aynen spamlar cope. Ama o arada gerekliler de gidiyor.

Benziyoruz seninle anlasilan Ozlem.
:-)))