28 Ağustos 2007 Salı

ayıp ayıp

insan hiç kocasını koyup gider mi ? gittim. yıllık iznimden beş gününü kullanıp anneme gittim .haberi yoktu kahvaltıya yetişince anneme büyük sürpriz oldu. oturduk uzun uzun konuştuk ,beraber alışverişe gittik sonra gezdik ayaklar ağrıyana kadar... sonra kocacım bir gün izin almış geldi peşimden hadi dedi gidiyoruz.sabah beşbuçukta yola çıktık sekizbuçukta side'ye ulaştık.ben orayı seviyorum niyeyse.heralde antik kalıntıların içinde yaşıyor olmak hoşuma gidiyor.yaşamak dediysem tatil süresi kadar yoksa oraya yerleşme fikrinde değilim.iki koca gün yüzdük dinlendik ve geri geldik.sessiz haykırışlar işe yaradı. bu arada beraber geçirdiğimiz tatiller içinde kendisini en çok yüzerken gördüğüm tatil buydu.körle yatan şaşı kalkarmış artık o bana ayak uyduruyor ben de ona, hayat :) kısa da olsa bu ara ; işe dönüş şapşalı oldum kafam ağrıdı eve gitmeyi bekliyorum dört gözle oysa benim full enerjik olmam beklenirdi tatil dönüşü

3 yorum:

Mücevher Kutusu dedi ki...

Çok sevindim senin adına yazdıklarını okudukça keşke gitse iyi gelecek diyordum.

Tatil dönüşleri enerjik olmak bir yana insan hayattan nefret ediyor :)

sessiz balik dedi ki...

biraz fazlaca bu konuya odaklanmış olduğumdan gitsem ii olacaktı ve oldu . teşekkürler aysun ; senden de yakında iyi haberler gelir umarım ,C. nin işi ve devamı hakkında kulaklarımı dört açtım . bekliyorum. ben de sevgilime kavuşmak ve evlenmek için bir süre rüzgar bu yöne essin die beklediğimden bilirim bu durumu

archisugar dedi ki...

Harika olmus bak... kocan duydu haykirislarini demek ki... ne guzel... :-)