3 Ağustos 2007 Cuma

boğazım düğüm düğüm

eşim benimle konuşmuyor ,dün akşam küstü,farkettiğimde çok geç olmuştu ,TV izliyordu ben de erkenden uyurum zaten sonra bir baktım yatağa gelmedi(küstüğünün 1. delili)kalktım yanına gittim gel dedim.konuşmadı benimle.bu da 2.delil . sabah bana "sen servisle gel akşam seni işten çıkınca almıycam" dedi.ve"işim var bekleme akşama " dedi
nolcak sanki
bu akşam gelmesen - yarın da mı gelmiycen ya da sonraki gün ?bence kızgınlığı küskünlüğe dönüştürmek anlamsız.ben küsmedim.ama konuşmaya fırsat olmadı.yoksa bir şekilde onu bu sinir küpü olma halinden çıkarabilirdim diye umuyorum.
ama bittim.hafta bir kavga çıkıyor nerdeyse.evlilik bu mu?şimdi akşam eve gidip çantamı toplayıp Konyaya gitsem annemlere gelmesem.ne olacak.işte bitti.bitirmek kolay.devam ettirmek ise ben ilişkinin başından beri devam ettiriyorum. korkuyorum ya gücüm biterse.ya kontrolümü kaybedersem.ya geridönemeyeceğim birşey yaparsam.
ve en zoru da şimdi gelip çalışmak.işyerinde gülümsemek ve hiçbişey olmamış gibi davranmak.ağlıyamamak.ağlasan da içine akıtmak
berbat bişey yaaa

2 yorum:

nagişim dedi ki...

neden ksütü ki şimdi??
böyle zmanlarda az biraz başıbş bırakmak lazım öfkesi geçene kadar..
bizimde ufak tartişmalarımız oluyo ama allahtan bizimki anlattığın kadar değil.. konuşarak hallediyor.
mesela dün akşam duşunu aldı yatacağız filme takılıp kaldım.. ben duşumu alıp yatak odasına geçene kadar o koltukta uyuya kaldı:( ee sonra da kaldırınca döndü k.ını yatttı..sabah çayın altını yakayım mı dedim.. istemez dedi.giderken bi zahmet öpüveri.. o gidince yattım geri ben de.. 11buçukta arayıp uyandırdı.. dün gece için sitem etti bi daha yapma dedi.. bitti!!
bence sen de ara bi şimdi istersen hem adım atmış olursun içinde kalmaz!!!
yıkıcı olmak kolay zor olan yapıcı olmak!!

AzimLi dedi ki...

nagiş sana katılıyorum ama bir şey merak ediyorum neden hep biz kadınlar ilk adımı atan taraf oluyoruz ki :)