21 Ağustos 2007 Salı

diyaloglar (tazelendi)

bir = saygıdeğer bir arkadaşım görümce oldu ama onu görümce yapan ve şu saatte vuku bulan düğüne katılamadı , görümce olduğu yanına kar kaldı.ben de onu teskin etmek için bir email yazıyım dedim şu çıktı : " boşver yaaa düğün dediğin nedir ki maksat gönüller bir olsun
mevzu düğün değil . o düğün ile amaçlanan burada düğümlenen iki kişinin bundan sonra karşılaşacakları bilimum düğümleri çözme becerilerine önceden alkış tutmak ,onlar
çözemeyenlerden olmazlar işallah .sen amin de , yeter"

iki = eşimin kuzeni ile tanıştık ;genç bir bey. o da yakında evlenecek ve müstakbel eşi de bu evlilik sebebi ile burada yaşamaya başlıyacak . aynı benim gibi . benim eşim doğdu doğalı bu kentte ancak bizden farklı olarak kuzen de dışarda okuduğundan kendisi de burada olmaktan hoşnut değil .Ben de dedim ki " yapacak bişey varsa yap ve kurtul buradan eğer yoksa yola devam ; sen en azından şimdiye kadar yaşadıkların sayesinde burada sıkılan adam olabildin , ya onları hiç tatmasaydın daha mı iyiydi ? o zaman kanıksardın bu tekdüze düzensizliği" beni sevdi sanırım çünkü birer dondurma getirdi dolaptan , yedik.

üç = galiba artık yaşlanıyorum ; üçüncü sıraya yazacak bir diyalog bulamadım çıkınımdan , siz iyisimi yılmaz erdoğan gibi beyaz bir kağıt alıp benim yerime doldurun
( öğrendim , teşekkür ederim esra :)

5 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Yazı yazarken açtığımız bir bölüm var ya..Onda boynuz gibi şekli olan butona basıp http..diye başlayan yere vermek istediğin linki yazıp tamam diyorsun .Bu kadar :) Yani ben böyle yapıyorum.

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

evet insanın sevdıgı sehırde yasaması cok onemlı

archisugar dedi ki...

Once kelimeyi yaz, sonra kelimenin tumunu (ya da kelimeleri ya da cumleyi) mouse'unla sec ve yukaridan "link/baglantiyi" sec. Link adresini yaz (http:// ile baslamali) ve enterla.
Kelime,link haline gelmistir.

Mücevher Kutusu dedi ki...

Linklerin de görünce bu kim ola ki dedim! Tıklayınca kendimi blogum açıldı. Acayip güldüm. Asun he :)) hala gülüyorum. Bu arada fark edilmek güzel bir duygu tşkler.

Butejoy dedi ki...

ABLACIM YA AKIL VERME MİLLETE GİTSINLER DİYE...SIKILIOSUN BU ŞEHİRDE HAZIR SEVDİĞİN BİRİLERİDE GELMİŞ...OO ÇOK GÜZEL BURA GİTMEYİN FALAN DE AZICIK POLİTİK OL:)))))