20 Ağustos 2007 Pazartesi

dr

Hürriyet Pazar ekine baktım netten ,bu sabah.zaten yıllardır gazete almıyoruz hep netten bakılıyor .Neyse işte bir yazı vardı tacizci doktor hakkında.Bu yazı beni de çok düşündürdü. Adına tam olarak taciz demesek bile bazı davranışları yüzünden doktorluğunu iyi yapsa da artık bir daha ona muayene olmam dedirten adamı hatırladım. Böbrek taşı ; kum ; enfeksiyon derken kendisi ile teşvik-i mesaimiz çok oldu. Samimiyetini kuzenimin bir zamanlar onun hemşiresi olması ve benim de bu referans nedeni ile onu seçmiş olmama bağladım ,zaten de kızı yaşındayım ve olsa olsa “babacan” bir tavır olarak niteledim. Kendi cep telefonu numarası zaten kartvizitinde yazıyordu , ben de o numarayı kendi cep telefonumdan arayınca numaramı kaydetmiş. Samimiyetine bir kulp takmama sebep de işte bu vesile ile beni arayıp arayıp durmasındandır. Rahatsız olduğumu bildirdim ama "ne varmış beni aramasında da ,doktorum değil miymiş merak ediyormuş" Ben de napiyim , artık kaba konuşarak felan kurtuldum. Yeni bir doktor buldum ve ona devam ettim. O günlerde bunu şikayet edecek kadar büyütmedim kafamda ; veya belki de "dişi kuyruk sallamış" derler diye korktum.bilemiycem. bu da böyle bir anı olarak blogu işgal etti , pardon:)

3 yorum:

archisugar dedi ki...

Niye oyle dusunulsun ki. Ben cok sapik erkek gordum,kadin istemedigi halde pesini birakmayan. En sinir oldugum tip...
Gecmis olsun...

Asortik Krep dedi ki...

13 haziran yazına yorum yazmıştım günler önce..ama cevap yazmamışsın..görmedin mi?

Bu arada yazılarını Sugibi'ye benzetiyorum :)

Onu da çok severim bu arada..

sessiz balik dedi ki...

asortik krep ; hoşgeldin . ben cevabı senin bloguna bırakmış olmalıydım , demek ki blogunu okurken öyle bir dalmışım ki cevap kaçmış aklımdan , mavi kuş ile ilgili linke tıklayıncaya kadar burası neresi demiştim de Fethiye olduğunu epey zor bulmuştum. sugibi okuduklarım arasında nicedir var, benzemekten hoşlandım.