29 Ağustos 2007 Çarşamba

kır saçlar ve devamı

cumhurbaşkanı değişti. önemli bir konu.ama ben bu noktadan hareketle eski cumhurbaşkanının eşinin o doğal kır saçlarına geleceğim.bu ne kadar önemli bir konudur bilmiyorum.ama bana "gerçek" geldiği için , "doğal" kaldığı için çok estetik buluyorum.hoşuma gidiyor o ve onun tarzında saçı olan hanımlar.ilerde benim de saçlarım öyle olsun isterim.halihazırda zaten boya değmemiş kestane saçlarım var.kazara yolum düşüp bir düğün dernek öncesi kuaföre gitsem hemen "gölge yapalım mı" diye atlıyorlar ama ben de "sen gölge etme saçımı kes başka ihsan istemem" diyorum. şu anda saçımı toplamaya yarayan toka ve gözlüğüm dışında herhangi bir aksesuar ya da takı da yok üstümde.alyansımı bile takamıyorum, saat takamıyorum ya da eskiden denemiştim bir küpe takmayı ama artık onu da takamıyorum. fazlalık gibi geliyor bana daral getiriyor varlığı hemen çıkar at oluyorum.etek giyiyorum ama sırf rahat ettiğim için uzun ve geniş olanlardan .topuklu ayakkabı ise yine özel günler için evde bekliyor bir adet.makyaj yapmadığımı söylememe gerek yok sanırım . günlük hayatta bembeyaz suratla dolaşıyorum.hal böyle olunca kırkta yılda bir kullandığım bir iki ufak makyaj malzemesi beni baştan yaratmış kadar oluyor.süper.
ama bunlar o kır saçlar kadar aman aman hoşuma giden şeyler de değil.belki bu kadar rahatıma düşkün tembel olmasaydım ben de pek tabii iyi bir süslü olabilirdim , içimde var yani biliyorum ancak gelin görün ki çoook tembelim ,vaktim hep az ve uğraşamıyorum ,hepsi bu.

3 yorum:

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ne güzel yazmışsın :)

nagişim dedi ki...

bence de doğallık en güzeli ayıptır söylemesi günlerdir evdeyim ya köyden döndüğümden beri iç çamaşırı bile giymiyorum:))
sadece saçımı topuz yapıyorum:))elbiseyle takılıyorum nete:)
sen sessizsin ya sıra ancak geldi sana:)
ama afferin düzenli yazmışsın..boş dönmedim.. tatil isteyip geç de olsa gidebilmişsin çok sevindim:))
seni seviyorum:)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Ben de kokoş olamayanlardanım:) Ancak özel zamanlarda makyaj, topuklu ayakkabı vs...Onun dışında kot, t-shirt, spor ayakkabı üçlüsüyle geziyorum:) Tarz meselesi sanırım. Benim ruhumda yok kokoşluk:) Gerçi topuklu ayakkabılara merak saldım bu ara. Ama günlük kullanacağımı sanmıyorum:))Sevgiler...