16 Ağustos 2007 Perşembe

yer misin yemez misin

beklentilerimi düşük tutarım ; gerçekleşmezse hayal kırıklığımın kırık parçaları da küçük olsun bir süpürge tutmayla ortalık temizlensin düşüncesiyle.
bu yıldan beklentim sadece dört kısa gün sürecek mütevazi bir pansiyonda konaklama ve hafif deniz meltemi eşliğinde güneşlenme imkan tanıyacak bir yaz tatiliydi
neredeyse yüzelli gün süren bu sıcak mevsimin dört günü serin sularda yüzmek bir balığın hakkı değil midir?değilmiş.gitmiyoruz.sıkı para politikasına kurbanız.balık tava mı yaparsınız buğulama mı ?

7 yorum:

FECFAC: dedi ki...

olsun yahu sağlık olsun gönüller bir olsun biz altı yıldır şehir sınırlarını bile aşamadık napalım yani vatan sağolsun deyip züğürt tesellisi uyguluyoruz.
Sıkma canını gün doğmadan neler doğar.Havuz varsa havuzla teselli ol oralarda.
Sevgiyle...

sessiz balik dedi ki...

elbette saglık olsun diye tesseli edilebilirim ; ama eşim hergün bir paket parliament sigarasını içerken içiyor beni de "parasızlık" münasebetiyle dört gün tatile götürmüyorsa burada saglıga zararlı iki şey var biri parliament diğeri benim tatile gitmeyişim. bence karşılıklı fedakarlık ve anlayış olsa ben bu durumda buğulama mı tava mı diye sormazdım.

archisugar dedi ki...

Icim kotu oldu birden. :-(
Umarim seneye 4 degil 14 gun yuzersin. Balik icin ne kadar onemli oldugunu biliyorum yuzmenin. Ben de yengecim ve yukselenim balik. Yuzemedim mi kolum kanadim kirilir sanki. Simdiden tasarrufunuzu ayarlayin bari seneye. Sevgiler... Esra

sessiz balik dedi ki...

yengecim su burcuyum , yükselenim başak ,toprağa da dönük bir yüzüm
Esra , tasarruf konusuna gelince malum taksitle gidilebiliyor tatile
bence bu bir bahane yani sıkı para politikası sadece bana işliyor
özellikle de benim deniz sevdama
yaşadığımız yerden en fazla 2,5 saat sürer deniz ,ama biz hiç gittik mi ? gittiğimizde de o odada oturur zaten.

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

üzülme

archisugar dedi ki...

Canim ya... :-(
Niye ki... sana bile bile iskence degil mi bu?

sessiz balik dedi ki...

mevzu galiba benim "anlasın o beni" diye sessiz haykırışım yoksa sesli sesli "gitmek istiyorum gitmezsem üzüleceğim " desem gideriz ama ozaman tadı kalmıyor. ben alıştım eşimin ne istediğimi zaten biliyor olup onu yapmasına ; bunu da biliyor ama yapmıyor işte tek fark bu.