1 Eylül 2007 Cumartesi

ev hali

Akşamları işten eve eşimle beraber dönüyoruz ve küçük bir molanın ardından mutfağa yemek hazırlamaya geçiliyor . Çok becerikli değilim mutfakta , hazırlaması kırkbeş dakikamı alan bir çoban salatanın kırkbeşsaniyede tüketilmesi pek dokunuyor bana ama neyse.
Yemekten sonra bulaşık pek vakit almıyor çok şükür ; hemen halledip kanepelere kuruluyoruz. Aynı odada oturmaya ve akşam birlikte vakit geçirmeye özen gösteriyorum.yoksa el olup gideceğiz.Bir cnbc dizisi ya da premier lig maçı varsa heyecanla izliyoruz. Evlenmeden önce ikimizin birlikte yapabildiğimiz şeyler çok sınırlıydı ,evlenip pek çok şeyi paylaşmayı ve zevklerimize ortak olmayı öğrendik. O dizi izlemezdi ben de maç . Ama şimdi prison break’ teki adamların kaçarken yolda oyalanmalarına beraberce sinirlenişimiz ya da bir maçta sir fergusonu görüp ikimizin de “ne güzel sakız çiğniyor” deyişimiz benim çok hoşuma gidiyor.
Ben evde yalnız olmayı da seven biriyim .eşim nadiren akşam dışarıda olur ,ama bu durumda da ben hiç sıkılmam ve zevkini çıkarırım.ona dizi seyrettirmeyi başardım ama henüz türk dizilerine tahammül edemiyor.Bu akşamların birinde izlediğim dizide bi çocuk vardı yiyesim gelmişti tatlıyı.benim izlediğim sahnede babası ile yatağında uyuyorlardı bunun ayaklar babanın kafasında başı babasının bacaklarında. sonra babanın cebi çalıyor ama baba duymuyor ve bu sıpa ayağını babasının kafasına kulağına vurup onu uyandırıyor.bi de göbeği var ,böyle tombiş tombiş.gerçekten çok sevimli. internette aradım taradım buldum işte resmi.reklamda da oynamış ama ben fark etmemişim.
Pazar sabahlarım var birde .erken kalktığım için bana kalan zamanlar.şimdilerde hava güzel diye balkonda çay içtiğim kışın ise kalorifere sırtımı dayayıp kahvemi yudumladığım Pazar sabahlarım . Tabii ütüleri de bu saatlerde yapıyorum genelde o ayrı. Oturduğumuz sitenin bahçesi normalde de çok gürültülü değildir , ama Pazar sabahının sessizliği ayrı bir dinlenesi oluyor ,tabii kış gelince farklı düşüneceğim rüzgar öyle bir esiyor ki korkutuyor .
Diğer sabahlar işe gitmek için beraber kalkıyor ve süratle giyinip evden çıkıyoruz. Kahvaltısız çıkmak yok ama. Az da olsa bişeyler yenmeli. Evlenmeden önce aynanın karşısına geçip hiç olmazsa lensimi takar saçımı tarardım , Şimdi uyandıktan sonra oturma odasında akşamdan kalanları toplamak; mutfakta açıkta yiyecek bırakmamak ,kahvaltı vb gibi ev hali rutin işler nedeni ile aynayı görmeden işe geliyorum.Artık lens kullanmadığımı söylememe gerek yok sanırım.

8 yorum:

archisugar dedi ki...

Evlenince rutin de degisiyor degil mi... orta yol bulunuyor birsekilde... :-)

TalismanDiyette dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın :)
Ortak zevkler geliştirmeniz de çok güzel. Ama sanırım ancak aşk maç seyrettirebilir yani futbol maçı, basket değil ;)
Bir de bahsettiğin çocuğu göremedim link açılmadı, dizinin ismi ne, ordan bulup bakayım :)
Sevgiler.

sessiz balik dedi ki...

dizinin adı zelihanın gözleri , çocuğun adı da araz alem famian
ben erkek kardeşim ve babam yüzünden futbola hiç yabancı değildim zaten zor olmadı yeniden futbol izlemek ,ama hala bir türk takımının maçına bakamıyorum

Mücevher Kutusu dedi ki...

Bizde sizin gibi ortak noktalar yaratacağız anlaşaılan futbol C.nin yaşamında önemli bir yer tutuyor. Onun zevk aldığı şeyleri yapmasını izlemek bile hoşuma gidiyor.

Boşver açık kalan kalsın sen yine şöyle bir bak kendine daha iyi hissediyor insan.

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

12 yıldır her sabah lens takıyorum gözlüğü hıc sevmedıgım ıcın galıba 4 sene taktım onuda. bence 2 sanıyede alısınca takarsıınnn

sessiz balik dedi ki...

aquacım 8 yılı aşkın bir süre ben de lens kullandım ;aslında biraz abarttım ama gerçekten kendime vakit ayıramamak gibi bir sorunum var .biliyormusun blog bu konuda faydalı bişey.abarttığımı yazdıklarımı okuyunca iyice farkettim ve iki gündür lensimi de takıyor hafif bir göz makyajımı da ihmal etmiyorum yaşasın ben:)

Sanem dedi ki...

Asortik krep'te gördüm seni. Ve bu yazıyı çok sevdim. Söylemeden de geçemedim :)

sessiz balik dedi ki...

sevgili sanem
ben de senin bloguna yorum bırakmayı denedim ama başaramadım
teşekkürler yorumun için