19 Eylül 2007 Çarşamba

ilk sobem

adaşım fıstığım özlemcim beni sobelemiş ; sobe konusu sevdiğimiz 3 şey:

1. ben sabah işe gelmeyi seviyorum , yani işimi sevmiyor olabilirim , az para alıyorumdur , bazı patronlar odun ve bazı oda arkadaşları daha da odun olabilir ama "evden çıkıp işe gelmek güzel" ; bence. aksini düşünemiyorum bile ; ev ev ev. yani belki tatili daha bol bir iş istiyorumdur ; çocuğum olunca fikrim değişebilir , paraya para demesem birinci sırayı iş almayabilir .kabul de ben şu anki konumumda sevdiğim bişeyden bahsediyorum zaten değil mi .

2. kara kış olmadığı müddetçe açık havada yapılan kahvaltıyı severim. sanki güneş ışığında çayın rengi bile daha bi güzelleşiyor.

3. kızkardeşimi severim. ailesi ,sevgilisi , çocuğu , annesi ... bunlar insanın "severim" dememesi gereken zaten sevilecek olan şeyler ama benim kızkardeş sevgim bunların daha da ötesinde ,arkadaşım sırdaşım akıl verenim moral verenim ve en çok sevenimdir.canımdır.

sıra bende ; sobeliyorum : butejoy - talisman - öykücü
" sobe ! "

5 yorum:

Butejoy dedi ki...

özlem ablacım ilk sobem bu benimde..son postumdan sonra hemen yazacağım...

Öykücü dedi ki...

Çok da güzel bir sobe:) Akşama yazarım.

Çok öptüm.

Mücevher Kutusu dedi ki...

Kız kardeşlerin verdiği huzur ve güven hiç kimse de yok.

Açık hava kahvaltıysa süper!

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ne güzel şeyleri seviyorsun öyle:)

ebru dedi ki...

şu blog işi ne tuhaf, hiç tanımadığım insaların neleri sevdiğini biliyorum artık, bir bakıyorum ki bir sürü ortak noktamız varmış. onların hepsini ben de severim çünkü:-)
adı bilinmeyen minik şehrinizde size mutluluklar...
zaten denizi varmış ya adı bilinmese de olar!