18 Ekim 2007 Perşembe

bir adım

Hem yazasım var hem yazasım yok
Yazasım var ,çünkü ??
Yok sebep
yazmak için bir sebep olmalı mı ?

yazasım yok
çünkü : grip oldum fena burnum murnum tıkalı nefes almadan nasıl yaşıyorum bilemezsiniz bu halde iken çok zorlanıyorum kelimeleri hatırlamakta ve gözlerim yanıyor bilgisayara bakasım gelmiyor

ama şimdi yazıyorum çünkü bu benim için çok önemli

bebeğimiz olsun mu olmasın mı diye bir karar vermem gerekiyordu “benim”
yani elbette bu Allahın takdirinde , o verirse olur vermezse de elimiz kolumuz bağlanır
ama hani önce istemek ve gerekeni yapmak mevzusu var ya ben ondan bahsediyorum
artık gerekeni yapmaya karar verdim
işte bundan sonrası rabbime kalmış
hayırlısı neyse o olsun

senden korksam da kaçsam da , senin için ve bizim için endişe etsem de , kimi zaman sensizliği seçsem de
nicedir biryanımda hep senin özlemin duruyordu
gelecek misin bilmiyorum
ama artık
biz seni bekliyoruz küçük "melek"

7 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Bu çok güzel bir haber:) Benim de kafam bu konuda çok karışık. Olsa kesin şoka girerim. Yani hazırlıklı olmak çok daha güzel diye düşünüyorum. HAdi bakalım. Heyecanla müjdeyi bekliyorum:)

Butejoy dedi ki...

melek umarim gelir...sasli olacagi kesin melek gibi de bir annesi var cunku...maddi anlamda donanim ne kadarsir nereye kadardir bilemem ama manevi olarak anne olmak icin tum, donanima sahipsin..ozlem ablacim umarim diledigin gibi olur hersey...

Mücevher Kutusu dedi ki...

Adına çok sevindim. Güzel haberlerini bekliyorum canım. Ben şimdiden hazırım :)

'Annem'in kalemi... dedi ki...

Çok ama çok sevindim:) Annelik sana daha doğru şeyler katacak, eminim. Ayrıca böyle bir haberi almak ve zamanla gelişimleri takip edecek olmak da harika bir duygu benim adıma.

14 aylık tecrübeli bir anne olarak sana yazmak istediğim çok şey var. Ama önce şu güzel haberin, bloğunun satır aralarına düştüğünü bir görelim;)

Bu işin bir üzücü tarafı da olabilir kendi adıma; ben hamilelik döneminde hiçbir şey yazmamıştım. Aklım içimdekiyle o kadar meşguldü ki, değil kitap, kağıt, kalem elimi hiçbir şeye sürmeyip sadece onu düşüneyim istiyordum. Ve tek okuyabildiğim kaynaklar hamilelik ve bebek gelişimiyle ilgili olanlardı.(Ha bir de bebek alışverişiyle ilgili olanlar;)
Yani senin yazılarından mahrum olmayız umarım hamilelik süresi boyunca.

Siz yüreğinizden yükselen sesinizi duyurduysanız, gelir en doğru zamanda o melek! ;)

sessiz balik dedi ki...

çok teşekkürler
yüreklendiriyor bu yorumlar beni
daha yolun çok başındayım ve önümde nasıl bir yol var henüz hiçbir fikrim yok ,belki çok huzurlu ve kısa / belki çok sancılı ve uzun bir yol
hatta yolun sonunda ona ulaşamamak ihtimali
bunların hepsinin farkındayım ve herşeyi ile kabul ediyorum bu yolculuğu .çünkü yola çıkmamak daha çok acı veriyormuş bana onu farkettim .oh beee ! dedim karar verince .
içimden bir ses bizim meleğin epeyi bir nazlı olacağını söylüyor.
biz bıraktık ya naz yapmayı sanki sıra onda diyor içimdeki ses ama bilemiycem

Nur-u Muhabbet dedi ki...

öncelikle çok geçmiş olsun,aman dikkat et kendine...ve süper bir haber vermişsin,hep birlikte bekleyelim meleği...çabuk gelsin ama... :) bu arada kısa bir süre oldu belki ama bloğunu takip ediyorum,artık birde meleğini de takip eder olucam... :)

Yıldız Yağmurları dedi ki...

Öncelikle güzel bir haber:) Çok benzer duygularla yola çıkmıştım bende ve çok şükür şu ana kadar her şey harika gitti. Minik bir bebek o kadar büyük anlamlar katıyorki yaşama, dilerim sende tecrübe ile öğrenme şansı bulursun.

Bu arada evet "pencere" dedin kayboldun ortadan, ama derin sulardaymışsın anladık ;)üç beş satırlada olsa bize yetiş hadi... bekliyoruz.
Sevgiler
Dilek