6 Ekim 2007 Cumartesi

giderayak

"kalkıyorum
yolcu yolunda gerek
bana şöyle eski yüzlü
epey hırpalanmış
yamalı da olsa bir sevda bulsanız
bütün dilediğim şu soğukları çıkarmak" diyor şair ama ismini anımsayamadım kendisinden özür dilerim , ama şiirini ezberlemiş oluşum ve bu şiiiri çok sevip her bulduğum yerde okumam hafifletici sebep olabilir mi :)?
evet ben bir süre tatile gidiyorum, yazamayacağım .kelime oyunu için kelimeyi belirledim ama o günden buyana henüz bir iki satır oluşturabildim dönüşe kalacak gibi görünüyor
ama aysun'un sobesini yanıtlamadan gitmeyeceğim sevdiğim şeyler alt alta birer cümle ile :)

*şiir, tabii ki nazım hikmet en başta.
*türkü , en çok sevdiğim de erkan oğurla i. hakkı demircioğlunun "gülün kokusu vardı" albümü
*sanat müziğine ,hele de kanunla çalınan eserlerse bayılırım
*sabun kokusu özellikle de dove
*tvde cnbc e dizileri ,başta prison break
*dondurma , en çok algida aslan max :) kakaolusu
*tavşan ,hep bir tavşanım olsun isterim ama evde yaşamasına gönlüm razı olmuyor
*winnie the pooh ve bilimum çizgi filmler ama vurdulu kırdılı olmıycak( pokemonu sevmem)
*beş çayı denen şey , yanında hafif bir kurabiye tuzlu pasta türü ile iyi gider , evde olsam çok yapmak isterim ama işte olunca o saatte çay da içsem nafile ne anlamı olur ki.
*eşofmanla oturmak ,asla giyinmeyi sevmem
*papatya , evde çiçek büyütemem ama papatya ev çiçeği olsa büyütürdüm
*evim, bi yere gitmek istemem evimi öyle özlüyorum ki
*gökkuşağı , o büyülü bi şey , beni çok etkiler
*kapadokya, orası da büyülü bir yer ...
(tabi ki bu liste uzar gider , yaşadıkça.yani)

* "yaşam"

7 yorum:

archisugar dedi ki...

Iyi tatiller canim. Bol bol dinlen gel... siirlerini bekliyor olacagiz.
:-)

'Annem'in kalemi... dedi ki...

Özlem'ciğim, bahsettiğin albümden hemen bir tane edineceğim, sen beğeniyorsan eminim çok güzeldir.;-)
Diğerlerine gelince, valla papatya denince benim için de akan sular durur, sabun kokusunuysa hiçbir parfüme değişmem, şiir yerine ben düzyazı diyeyim, çizgi filmler desen o da aynı,evim dedin bitirdin zaten, Kapadokya'ya da defalarca gitsem bıkmam... Yani sana özel bu 'severim'lerin bana da özel olması, yanlış yerde olmadığım konusunda sevindiriyor beni.;-)
İyi tatiller, bol dinlenceler...

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Hüzünbaz dedi ki...

Güzel tatiller..Bol bol dinlenin..Bekleyenlerinizin içinde ben de varım artık..Merhabam hoşçakalınızla çakıştı ama olsun ben yine de "merhaba" demiş olayım:)Döndüğünüzde tanışırız umarım..

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Ne güzel yazmışsın ,çabuk dön ama:)

Mücevher Kutusu dedi ki...

Türküleri bende sevrim atlamışım bu sıralar t.sanat müziği :) galiba yaşım büyüdükçe anlamaya başlıyorum.

Gitmeden yazdığın için teşekkürler. İyice dinlen bakalım.

'Annem'in kalemi... dedi ki...

Tatil bitmedi mi?:(