4 Ekim 2007 Perşembe

PENCERE

oyun arkadaşlarım
hadi oyuna devam
kelimemiz "pencere"

4 yorum:

Butejoy dedi ki...

özlem ablacım ben bu oyun işini anlamadım nasıl oluyor kısa bi anlatsana..

'Annem'in kalemi... dedi ki...

Ben anlatayım üstüme vazifeymiş gibi:)
Şimdi, birimiz bir kelime söylüyoruz, katılan herkes o kelimeyle ilgili bir öykü, anı, şiir ya da aklına ilk gelen şey neyse onu yazıya döküyor. Yani uygulaması gayet basit.:))) Katılımınızı bekleriz efenim:)))

Sessiz Balık'çığım, artık sana Özlem diyeyim bari;) Valla ben bu kelimeyi çok sevdim ve elimde hazır bir şeyler de var, hemen bu akşam eklemeyi planlıyorum.
Herkese iyi karalamalar...
Sema.

Yıldız Yağmurları dedi ki...

Sessiz balık,
İşte bu harika oldu, yeni kelimemiz çok güzel.. teşekkürler;)
hemen başlayalım...
Sevgiler
Dilek

Butejoy dedi ki...

özlem ablacım ben yazdım da sen gidiıosun olmadı şimdi:((
merak etçem senın ne yazdığını