26 Ekim 2007 Cuma

sessizlik

içten içe kaynayan fakat dışarıya bunu hiç sızdırmayan bir volkanız sanki.
bir sessizlik var okuduğum bloglarda.
aynı şekilde ben de yazamıyorum.
yürüdüm koştum atladım zıpladım mı diyeyim
tabiki hayır , çünkü yapmadım hiç birini
ama ağladım desem de boş

duruyorum.
ama hazır olda bile değil
o kontrol gerektirir çünkü
rahattayım ve
kontrolümü de rahatta bekletiyorum
ama rahatsızlığımdan bu böyle

bir mikroba ya da bir ağrıya yenik düşmekten değil bu rahatsızlık
rahat olmaktan
birilerinin sayesinde bu kadar rahat yaşarken
onları ve olanları unutmuş olmaktan
uyuşmuş olmaktan
uyutulmuş olmaktan
rahatsızım

yazdımsa bunca kelimeyi buraya
demek değil ki rahatladım
sadece paylaştım.

5 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Katılıyorum, dediğin gibi bunca şey olurken yazmak içimden gelmiyor benim...İyi tatiller diyeyim yine de...

'Annem'in kalemi... dedi ki...

Sessizliğimizin 29 Ekim'de, Cumhuriyetimizin şanlı gününde yerini coşkuya ve birilerine gücümüzün büyüklüğünü kanıtlayacak birlik sözlerine bırakarak dağılacağına inanıyorum.

Nur-u Muhabbet dedi ki...

bu sessizlik o kadar gürültülüydü kü aslında,birileri elbet duydu bizi...yorulduk ama dediğin gibi bu rahatsız halden,rahat,ferah barış dolu günlere inşallah...

Butejoy dedi ki...

ya hakkaten ben de farkindayim herkeste bir rehavet herkes de derin bir sessizlik...ama kotuye yormuyorum,aylar sonra ilkkez bu kadar mutlu hissediyorum kendimi...cok mutlu geciyor zamanlarim ,ben de az yazar oldum ama sebebi mutlu ve dolu dolu gunler yasiyor olmam...
umarim herkes de bundan dolayi susuyordur...hayra yoralim hayir olsun bari...

'Annem'in kalemi... dedi ki...

Hadi Özlem'ciğim, silkelenelim ne dersin;)