10 Kasım 2007 Cumartesi

bugünlerde...

nar yiyorum bol bol
ve
"seb nem fer ah" : ünzile yi bir de ondan dinliyorum
siz de bi dinleyin nolur
güzel değil mi ?
ve mutfakta tahın kullanıyorum
mercimekli köfteyi bilirsiniz , yaparken bir kaşık tahın ekledim ,nefis oldu
pekmezle karışım yapıyorum ,ama pekmezden önce tahını bir kaşık soğuk suyla karıştırıp sonr a pekmez ekliyorum , ekmeğe sürülecek kıvama geliyor.
haşlanmış nohutu soğan ,maydanoz, domatesle salata yapıp üzerini krema torbasına doldurduğum humusla süslüyorum ki humus haşlanmış nohut , sarımsak ,limon suyu ve tahın karışımını ezilmiş (blenderı sırf humus için aldım desem yalan olmaz) halidir .yalnız humusu krema torbasından sıkabilmek için ılık sudan da bir çay bardağı kadar ekliyorum
vs vs

tembellik yapıyorum
kitaplarım vardı ikisi okundu su gibi ama üçüncüde takıldım , çünkü aşksız bir roman ben okuduğum romanlarda hep aşk olsun istiyorum niyeyse

kışlıkları çıkarmamakta ısrar ediyorum
kendim gerekirse diye açıkta bırakılmış bir iki hırka ile idare etsem de eşim gözümün içine bakıyor "ne zaman kazaklar çıkacak" diye. ama ben mümkün olduğunca o işi geciktiriyorum ki kışı geciktireyim :)) bak bugün hava ılık ve güneşli mesela , sayemde , deerr mi şi m

8 yorum:

'Annem'in kalemi... dedi ki...

Hangi şehirmiş o ılık ve güneşli olan? Biz seninle aynı şehirde değil miyiz? Taze fırtınadan çıktık da bu gün:))

Yap yap bu tarifleri, çünkü sonraları peşine dolanan bir bıdık yüzünden sadece 'kahvaltı' edebiliyor olacaksınız..:)))

Sen hani ööyyle yazıyorsun ya, hani tatlı tatlı, mesela sonu 'yooo'la biten yazıların oluyor ya, ya da 'deeermişim'le, o zaman yanaklarını sıkıp iki yana sallayasım geliyor:)) deeermişim;)

'Annem'in kalemi... dedi ki...

Eklemeyi unutmuşum, Şebnem Ferah Ünzile diyorum, daha da bir şey demiyorum;)

Yıldız Yağmurları dedi ki...

Bende tahına sardım bu aralar, bak ekmeğe sürülecek kıvama getirme yontemini hemen deneyeyim kapkatı oluyor genelde..Kışı biraz daha geciktirsene iyi oluyor böyle;)
ve ünzile gerçektende bir kez daha dinlemeye değdi...

Biyonikkedi dedi ki...

Blogumu şifreledim ama tatlım ben sana davet gönderdim mi?

Hiiiiih eğer göndermedimse çook ayıp ettim,hemen bana blogunun da adını yazarak mail at lütfen derhal göndereyim.

Yok eğer davet gönderdimse "efferim bana",o zaman "hoşgeldinnn" diyeyim:)
Biyo

sessiz balik dedi ki...

semacım
yanaklarımı tutup sallamak mı ? ama o yaşımda bile bana bunu yapan olmadı ki ,evet istiyom istiyom

tariflere bakacak olursan da pek bi maharet yok , bence kahvaltı ideal . zaten hasretle bekliyorum hapla besleneceğimiz günleri mutfak hiş bana göre değil

yıldız yağmurları ,
şebnem ferah daha bir ağlatıcı mı söylemiş yoksa ben mi hazırdım bilmiyorum ama bunlar gerçek yaaa, var işte :
" koyunla değişilen kızlar"

ve mail gelmiş senden okudum kedicim : davet aldım ,no problem

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Yazına bayıldım tek kelimeyle:) Çok keyifle okudum. Ne güzel anlatmışsın:) Bu arada Ünzile nin bu yorumu da süper:) Öptüm:)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Hala sen kışlıkları çıkartmamakta kararlı mısın:)
Ünzile'yi merak ettim dinlemem lazım bide çok öptüm:)

Sanem dedi ki...

Merhaba Sessiz Balık. İlk kez yorum bırakıyorum sana. Pek sevdim siteni :)) İlk paragraf hariç, diğer iki paragrafta kendimi buldum adeta. Söylemeden de geçemedim. Sevgiler...