26 Kasım 2007 Pazartesi

düşe kalka

İki sıkıntılı konu var , bunlar hallolsun diye içimden dua ederken buldum kendimi ve nerdeyse işi “ adak” noktasına bile getirmişim duada. Birden kendime gelip yapamayacağın sözler verme özlem dedim. Ama çok zordayım , sorunları uzun zamandır çözemiyorum ve bu alışık olmadığım bir durum. İşle ilgili biri , ikinci de eşimle. İşle ilgili olan “para” kaybımıza neden olabilir yani ben bir hata yaptım ve bunu tazmin etmem istenebilir. Taksit taksit ödetirlerse bile zor olur da hadi ya peşin alıp kıçıma da tekmeyi basmak isterlerse ? Bu şıkka pek ihtimal vermiyorum , hislerim öyle olmıycağını tekmeyi basmıycaklarını söylüyor çünkü hemen herkes emin benim iyi niyetimden de... Gel de bana sor..
Eşime gelince, iki haftadır bana “çıldırmak üzereyim , çok sıkılıyorum” diyor. “ hiçbirşey istediğim gibi gitmiyor” diyor. Akşamları çıkıp hava almak istiyor sık sık. Ve sürekli gergin Ve sık sık tartışırıyoruz. Ve ben sık sık ağlıyorum. Sonuçta bu durum onun canını daha çok sıktığından hooop gene başa dönüyoruz.

İletişim eksikliği sanırım , ben herşeyin sorumlusu olmaya hep aday gördüğüm için kendimi “buna kendime güvenimin az olması da denebilir” , bir konuşmaya başlayınca ağlıyorum “ühüü ühüü ben öyle yapmadım ben bunu demedim” ...
Hay bi dur . Adam sana daha bişey demeden ağlıyorsun , o da bişey demeye bile korkuyor.
Bu akşam yumurta kıralım diyor o ,sen de “sen şimdi bana yemek yapmıyorsun mu demek istedin” diyip oturup ağlıyorsun- nasıl konuşsun ki ? Ve birikti içinde bişeyler aylardır demek ki şimdi patladı

Dün bana bir iki günlük tatile gitmeyi teklif etti. Belki başbaşa kalıp uzun uzun konuşursak ve ortam değişikliği ile keyif alacağımız bir iki aktivite ile desteklersek işe yarar . Bayramı bekliycez gibi bunun için.

Herşeye rağmen kendimi de iyi buluyorum , ben böyle depresifken pek tembel olurum çünkü ama bu sefer tembel değilim. Cuma akşamı işyerinden iki bayan arkadaşım yemeğe gelecekti. Perşembe akşam eşim erken uyudu , Cuma halısaha maçı var ve dinç olmak ister. O uyumuşken ben de hazır yufka ile bir tepsi yeşil mercimekli börek yaptım ve ortalığı toparladım. Oturma odasında kanepelerde örtü serili , onları toplayıp toz al - lavaboları sürt felan bayağı iş yaptım. Cuma akşamı da mantı vardı kayınvalıdemin yapıp bana verdiği buzlukta onu ikram ettim kızlara , börek de çayın yanına iyi gitti , onlarla güzel vakit geçirdik İlk defa geldikleri evimi çok beğendiler , eşyalarımı da. Dekoratif malzemelerim ve oyuncaklarım hele çok ilgilerini çekti. Bir de evin sadeliği. Vitrin yok ,sehpa yok ..
İçlerinden biri ile aynı sitede oturuyoruz evlerimiz aynı planda yani ama o bile hayran kaldı benim evin şekline.
Cumartesi akşamı işten çıkınca çok yorgun ve gergindim hemen yattım ( ama bu araya eşimin o gün pazardan aldığı sebzeleri yerleştirme işini de sıkıştırdım ) Pazar sabah erken uyandım . No.r.a R.o.b.erts in bir kitabını almıştım “no.el.de. ö .l üm” ismi . Kahvaltıya kadar yarısı bitti. Kahvaltıya ekmek almak için çıkıp her Pazar yaptığım yürüyüşü yaptım.Eşim uyuyordu , o geç kalkar pazarları ben de kendime ait birkaç saat yaratırım bu sayede. Kahvaltıdan sonra çamaşır ütü faslı vardı ama kitap beni çağırdı. Akşama bitirdim o kitabı. Ben beğendim.
Sonra da çamaşırlardan kuruyanları kaldırıp yenileri serdim.Birer gömlek birer pantolon da ütülenince işlem tamam.Bu arada kaç kez kavga ettik de ağladım hatırlamıyorum bile . Vaktin çoğunu ben evde o dışarda ,ben uyur o uyanık veya tam tersi geçirmemize rağmen J
Ama olsun
Düşe kalka büyüycez galiba
En azından hala umudum var.

4 yorum:

nagişim dedi ki...

canım benim ben de anladım seni tek biz değilmişiz dedim.. bazen bizde yaşıyoruz o anlamsız tartışmaları...
ben yatayım artık zira bu bile tartışma nedeni olabilir bizim için
eşim:kaçta yattın akşam
ben:2 ye geliyordu.
eşim:fırsat kolluyorsun di mi ben yokum diye daha bile çıkmazdın belki de... bırbırıdırdır.. bu işte bi terslik var ama ne?? :))

sessiz balik dedi ki...

nagişim
hani o sana "kaçta yattın" sorusunu sormuş ve sen de 2 diye insan insan yanıtlamışsın ya . Bizim evde ben o soruya "ne yani ben bütün gece internette elin adamlarıyla chat mi yapıyorum " diye alıngan ve ağlar bir cevap veriyorum. neyse ikimiz de büyüycez umuyorum
bu arada işle ilgili konu halloldu zararsız ve ziyansız
ayrıca dün akşam iki üç kap yemek pişirerek olası kavgaları önledim , o da keyifliydi farkettim.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Canım herkes zaman zaman yaşıyor bunları. İşle ilgili sıkıntını en az zararla atlatmanı dilerim. Birbirinize de biraz aman tanıyın. Çok üstelemeyin. Bazen herkes gerilebiliyor. Sıkıntılarınız su gibi akıp gitsin en kısa zamanda:) Öptüm:)

nagişim dedi ki...

yok kız ben olası tartışmayı dedim allahtam sormadı bu gece de aynı 1i geçti daha aramadı?? heralde yattım sandı :))
sabah kapıyı açmaya çalışırken anahtarı bulduramamış ona uyandım.. sonr aberaber yattık o kadar yorgundu ki kollarımızn arasında uyudu hep(normalde g.tgte yatıyoz:)))
akşamda yemek hazrlamış.. kzım kıymetini bilelim biz bu adamların ve suyuna gidelim bence:))
problemsiz hallolmasına sevindim:))