5 Kasım 2007 Pazartesi

dün

Sabah uyandığımda bir şey vardı boğazımda düğüm gibi
Ve gitmedi bir süre
O düğümle beraber yürüyüşe çıktım
Güneşe karşı bir bankta oturup bulutları izlettim ona

Baktım kalıcı bu
İnatla olduğu yere yerleşiyor

Eve gelip kahvaltı ettik
O; ben
ve kocam
Sordu tabii “neyin var senin“ diye
Ama derdimi anlatamadığım günlerden biriydi
Dilim dönmüyordu , kelime bulamıyordum üstelik ağlıyordum
Yorgunum desem değil hastayım desem değil
Bırak beni yalnız kalayım desem hiç değil
Geçer diyebildim sadece
Ne olduğu önemli değil , neden olduğu da
şu anda iyi değilim ama

Bulaşıklarla beraber suya karışıp akar sandım o düğümü
Gazetemi okurken gider diye bekledim
Hayır ; Ilık bir duşa bile bana mısın demedi
Çukulataya da aldırmadı
Kaldı

Akşama kadar onunla evde pinekledim
Gitmedi
Nihayet vakit geldi ve uyudum.
Sabah olduğunda varmıydı yokmuydu bilmiyorum
Çünkü hazırlanıp işe yetişmem gerekiyordu
Onunla uğraşamazdım
Dün olanları da günlerden Pazar olmasına bağlıyorum
Galiba pazartesi yerine Pazar sendromu yaşadım

7 yorum:

archisugar dedi ki...

Umarim simdi iyisindir. Bir yumru ancak bu kadar guzel anlatilabilirdi.
:-)

Mücevher Kutusu dedi ki...

Bende kışa bağladım umarım geçer :(

Biyonikkedi dedi ki...

Sessiz balık,bana mail atarak ses verir misin lütfen?"Ben sessiz balık"de:)

Yazan:SessizOlmayanKedi

Biyonikkedi dedi ki...

Sessiz balık,bana mail atarak ses verir misin lütfen?"Ben sessiz balık"de:)

Yazan:SessizOlmayanKedi

'Annem'in kalemi... dedi ki...

Hımm, bu iyi bir şeylerin işareti olabilir, eğer burnum yanlış koku almıyorsa;)

ENERJİ dedi ki...

Bazen söylemek isteyip de söyleyemediğin şeyler olur ya işte o an böyle oluyor...Düğümleniyor sanki birşeyler...Bence rahat bırak kendini ve çoğuşeyi paylaş bence...Sevgiler:)

sessiz balik dedi ki...

geçti bile esra yumruyu yerine gönderdim
sevgili aysun
ne kış ne pazar imiş bunun sebebi
unuttuğum bişey varmış benim ve bu
sıradan bir A.Öncesi Sendromu imiş
şimdi iyiyim

semacım iyi bişeyler ?? yok yok
daha değil.

biyonik kedi , hani kediler balık sever ya bekliyordum senden davet :)))) ben mail atıyım vakit geçirmeden

enerji , burada varım ya paylaşıyorum işte ottan*çöpten ne varsa yazıyorum ,
şimdi sırada "sevgi" hakkında oyun yazısı var
hadi özlem hadi özlem