13 Kasım 2007 Salı

eski aşklar sayıklanmaktan henüz yorulmadı :)

Aklımda seni hep bu sayfaların dışında tutmak vardı
Ama bu sayfalar “özlem”i anlatacaksa eğer
sensiz "özlem” i yazmak anlamsızdı
evet sıra sende :
o ,
ismi saklı kişi bende...

uzaktın , dokunmak kadar ufuk çizgisine
yakındın , bir gonca kadar da güle ,
bir sabah açılıverecek gibi
pespembe
ama insanca bir öyküden
dillerde zikredilecek bir dua yazacakken
o masalsı aşkı bir hataya kurban eden de
sen oldun.
“git” derken
buz gibi soğuktun
O gonca
O soğuğu atlatıp bahara varamadı
Sana yazılan
Şiir şiir nice umudun da
üstünü örttü zaman
şimdi
yıllar sonra
o gül dalının yerinde
bir çınar ağacı boy verdi “kocam”an

12 yorum:

'Annem'in kalemi... dedi ki...

Özlem, abarttığımı düşünebilirsin ama bu güne kadar ennnn beğendiğim 'BU' oldu! Yani tam sonundaki o dize adamı tepetaklak ediyor. Arkadaşım, öyle bir güç var ki son satırda, yani nasıl desem, sen 'üstü örtülü' yazıyorsun, adamı lakayıt okurken bam! diye vuruyorsun. Ne bileyim işte, daha bir şey demeyeceğim.
Valla bravo!

Butterfly dedi ki...

Sanırım bu siirin benim anladıgım anlamların cok otesınde bır anlamı vardır kı, asıl o cıksa ortaya herkesı vurur dıyorum, ben yorum yap(a)mayacagım, sadece duygularını kelımelerle ıfade etme gucunun onunde saygıyla egılıyorum...

archisugar dedi ki...

Harikasin!

Biyo dedi ki...

Ben mi abarttım demiştim ama yorumlara bakınca:
evvet yaaa,süper! dedim:)

FECFAC: dedi ki...

çok güzel yazmışsın susup düşündürüyor insanı...

yüreğine sağlık paylaştığın için....

Yıldız Yağmurları dedi ki...

Bende bu sözlerin ötesinde söylenecek bir şey yok diyorum.. çok ama çok güzel bir ifade.. o kadar.

sessiz balik dedi ki...

durun durun ; ayaklarımdan biri tutsun yoksa beeennnn u çu yo ruuum

hepinize bu gaza getiren yorumlar için çok teşekkür ederim

ama bence :
"söyletene değil söyleyene bakın "

archisugar dedi ki...

soyleyene degil, soyletene bakin - degil miydi o. :-))))

sessiz balik dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sessiz balik dedi ki...

evet esracım ,
sözün doğrusu o ama ben
yazdıklarımı öylece okuyup geçmek yerine , o çok yoğun duygularımı anlamaya çalıştığınız için
ve anlatım biçimime karşı gösterdiğiniz son derece nazik ve iltifatkar yaklaşımdan
ciddi biçimde etkilenip teşvik olduğum için böyle söyledim.

Butejoy dedi ki...

cok guzel baglanmis sonu:))

guzel bir siir ablacim cok begendim

maillerini almiyorum ben:((
ozledim seni...

Öykücü dedi ki...

Çok güzel.Eski hayatını anlattığın yazılarını da özledim.Ben şiir pek sevmediğimden belki de düz yazıyı tercih ediyorum.

Kocaman öptüm:)