28 Kasım 2007 Çarşamba

lem.on tr.ee

önceki kadar üzgün ve süzgün değilim artık , işle ilgili konuyu beni çok seven bir iş arkadaşı büyüğüm halletti sağolsun. ama artık dikkatli olmalıyım , çekirge bir sıçrar iki sıçrar değil mi . evde de dalgalar kıyıdaki taşları dövmüyor ; deniz sakin , hava ılıman . Eşimin doğumgünü yaklaşıyor ,çaktırmadan bir hediye alabilmek dileğindeyim şu ara çünkü evden işe bırakıyor beni işten alıp eve götürüyor nasıl çaktırmayacaksam ? geçen yıl internetten sipariş verdim halettim bu yıl kredi kartımı internet alışverişine kapattığımdan onu da yapamıyorum. neyse tek derdim bu olsun ,en kötü ihtimalle bir pasta yaparım artık becerebildiğim kadar.
le.mon t.ree şarkısını söyleyerek başladım bu sabah güne şoook sewerim ben bu şarkıyı çok.
zaten odur ki ikimiz de "isolation is not good for me " diyenler türündenmişiz
ve şimdi izole kaldık diye bazen kaçıyormuş keyfimiz.
bi de bebek olursa ? o zaman görün bizim evi....

2 yorum:

Geveze Kalem dedi ki...

İşte o zaman asıl şenlik başlayacak:)))

İşteki sorunu zararsız, ziyansız halletmene çok sevindim. Evdeki desem...o hep olacak:) Dediğin gibi büyünüyor mu bu meselelerde bilmiyorum. Umarım öyledir de büyürüz er geç:)

sessiz balik dedi ki...

semacım ,
on sene veya daha da uzun süren kendi hayatını yaşama ve başkasına karşı sorumlu olmama durumu , hesapsız kitapsızlık durumu evlenince bitti : ikimizde de. büyümekten kastım alışmaktı , bu yeni "evlilik sonrası" hayatımıza..
neyse , belki de hiç alışmama ihtimali de var
ama sakin sularda herkes yüzer
bu balık böyle coşkulu denizlerin balığı zaten hiç takmaz kafasına
sadece yazdı bi iki satır o da kayıt altında tutmak ba'bında