27 Aralık 2007 Perşembe

hazırlık

zaman nasıl da hızlı , nasıl da koşuyor ... daha yorulmadı , yorulmayacak da o. bir nefes alsa , şöyle bir mola verse olmaz mı ?
dinlenecektim güya ; on gün tatilin adını bile duymak yetmişti ilk başta .ama şimdi sadece adı kaldı bana yadigar. ne dinlendim ne bir iş yaptım.zamanın böyle bir özelliği var, uzaktan gördüğümüzde ya da içindeyken engin bir deniz , koca bir okyanus misali olan zaman ; geçip gidince yani dışına çıkınca avcumuzda bir su damlası bile kalmıyor. sanki buhar olup uçuyor o koca deniz .o denizde fırtınalar koptuğu da çok oluyor . içindeyken boğulacakmışız hissi veriyor . bizi çok yoruyor bazen zaman . üzüntülü sıkıntılı günler uzadıkça uzuyor ama en nihayetinde geçip gitmiyor mu ? avcumuzda bir ıslaklıktan başka ne kalıyor ? o ıslaklıksa , yaşadığımızın ta kendisi.ve bence çok önemli.
bayramda yaptığımız ziyaretlerde iki bebekle tanıştım.biri küçük ve yakışıklı bir bey.annesi ve babası evliliklerinin sekizinci yılında altı tüp bebek deneyimi ve iki ameliyatdan sonra kavuşmuşlar bu küçük beye.bunca çabaya benim ne bünyem ne ruhum ne de cebim dayanır. ama çaba göstereni de anlarım , dilerim isteyen herkesi bebeğine kavuştursun allahım. diğeri ise parmak kız , gereğinden hevesli çıkmış bizimki ve beş hafta önce gelmiş dünyaya. zaten de minikmiş belli ama bu erken geliş nedeni ile de biraz daha minik kalmış . parmak kızın annesi öyle mutluydu ki , küçücük bedeni öpücüklere boğuyordu .oysa ikinci çocuğuydu , abisi vardı parmak kızın okula başlamış bu yıl aklı başında görünüyordu.demek ki her yavru ayrı bir dünyaydı anne için.
zamanla başladım bebekle devam ettim. bu postun sonu nereye gidecek bakalım. henüz bebek haberi verecek değilim ,ama farkettim ki bu haberi hiç vermeme ihtimalim de var. "zaman" ile başladım posta çünkü son günlerde artık hiç bir şeyi yetiştiremiyorum , hiç bir şeyle istediğim kadar özenle ilgilenemiyorum , başladığım pek çok şey yarım .ve bununla birlikte hep yorgunum. şimdi bir bebek olsa ona da yazık olacak.bana da. ama yorulsam da perişan da olsam nasıl olsa o bebek büyür. zaman geçer.ve en azından avcumdaki o ıslaklığa bakıp gülümseyebilirim. evet ,dalgalı denizde çok yorulduk yıprandık ,zaman yetmedi ,yavruma yeterince özen gösteremedim ama işte şimdi beraberiz yavrumla diyebilirim..
hala sorular içinde oluşum hala emin olmayışım garip , oysa ben iki ay önce gerekeni yapmaya karar vermemiş miydim ? şimdi niye bu kararsızlık...hayır bu kararsızlık değil .bebeğim olursa zaten ona hazırım , bu bebeğim olmazsa konusuna yaptığım hazırlık.. hani o yakışıklı küçük beyin annesi babası gibi olamıycağımız için , şimdiden kendimi bu duruma da hazırlayım dedim.

4 yorum:

Geveze Kalem dedi ki...

O avucumuzdaki ıslaklık da buharlaşıp, uçuyor. Geriye elle tutulur gözle görülür dünya tatlısı kuzular kalıyor, göreceksin.:)

Ne yalan söyleyeyim, büyük haber geliyor diye düşünmüştüm yazının ortasına kadar.:) Ama sana bir tiyo vereyim mi, karamsarlığa kapıldıysan kuzunun gelişi yakın demektir;-)

Mücevher Kutusu dedi ki...

Umarım yakın zamanda bir bebeğin olur. Öylesine bir güç ki o senin bildiğini sandığın tüm doğrularından uzaklaştırıyor. Geriye mutluluk kalıyor. Yorgunluklarsa unutuluyor.
Zaman dediğin gibi geçip gittiinde geriye sadece mutlu anılar kalıyor.

İşlerimi ayarlayabilirsem h.sonu kuzunun yanına kaçacağım. Şu sıralar tüm karamsarlıklarıma en iyi ilacım.

sessiz balik dedi ki...

arkadaşlar
emin değilim,
çok yakın zamanda bir bebek olması pek işime gelmiyor
rabbim en iyisi neyse onu versin
çünkü ciddi anlamda vakitsizim
yetişemiyorum
pazarları bile iş var yaaa.
iş dışında kendimi sadece yatakta görüyorum
uffff
bir bebek annesini görmeden nasıl yapar , n'apar ?
ona anne versem , bu sefer de parasız kalıcaz , eşimin maaşı bebek bezine bile yetmez.

Biyo dedi ki...

2008 de hamile kalacaksın!

KahinBiyo