28 Ocak 2008 Pazartesi

bugün durgunluk var ,hani nerdeyse fırtına öncesi sessizlik kabilinden.içimi duyacak kadar boşum , genelde duyamam . oysa içim habire konuşur benim. yalnızlığımı bu yüzden severim , içimi seslendirebildiğimden . seslendirmek dedimse anca kendim duyacak kadar yükselir o ses bir başkasına erişmez. kimi zaman çok yakınımız birisine mesala kızkardeşime anlatmama müsade verir içim bana söylediklerini o kadar.çünkü ne kadar saçmalasak da kızkardeşim manalı bulur bütünleştirir anlattıklarımızı diğerleriyle birleştirebilir. işte bu lazım bana . içimi dökmem lazım ama anlayana. parça parça saçma saçma anlatasım var .varsın bana çözüm bulmasın varsın beni kurtulmak istediklerimden kurtaramasın ya da erişmek istediklerime ulaştıramasın ama anlasın .önce sonra yarım tam anlattıklarımı birleştirebilsin.illa ki üçüncü bir kişi aramam saçma ama napayım ihtiyacım bu benim.içim bana- ben içime konuştukça şişiyoruz .boşaltmak ihtiyacındayız.
aklıma bişey geldi google ' a yazdım doğruymuş .aklıma gelen; bir kitap .daha doğrusu o kitapta geçen bir ifade. okuyalı çok oldu .ifade gerçekten nasıldı böylemiydi diye doğrulattım .doğruymuş. böyle bişey varmış : " baca temizliği "
yani bizim de bacaları temizleme zamanı gelmiş .
bildiğiniz bir bacacı var mı .
yoksa burası mı :)

12 yorum:

Geveze Kalem dedi ki...

Bir ruh hali ancak bu kadar yalın anlatılabilirdi. Hem o kadar da gerçek ki, okuyan hemen şıp diye anlayıveriyor.:)
Burası da 'bacacı' sayılabilir ama keşke kardeşin temizleyebilse yine senin şu bacanı.:(
Sevgiler...

Emre dedi ki...

Bacacı geldi hanım temizleyim bacanı (çokmu iyrenç oldu evet evet iyrenç oldu) bende kendimi ifade edememe zamanlarımdayım şimdi, yanlış anlaşılmalar olabilir diye yada ben doğruyu anlatıyorumda karşımdaki beni anlamamakta ısararcı ne bilim be bak ne karışık yazdım, vurucam kendimi yine temizliğe zaten bu akşam görümcem ve kocası gelcek kalmaya ne gerek varsa, sinirim tavan yapmış durumda napim yalandan gülen surat ifadesi kullanıcam riyaklarlık mı bu şimdi, çok mu kötüyüm ben yada kimse bana benim onlara davrandığım gibi davranmadığı içinmi böyle oldum bozdular beni yaaa. (pek bi sıyırtık gördüm kendimi ahada post yazma konusu işte, niye yazmıyorumki blogta, yazamıyorum çünkü bloga yazacak bişi aklıma gelmiyo burda yazimmi izin verirmisin:) ok gittim.:) allahtan işyerine pek yakın yerde akıl hastanesi var orayamı gitsem eve gitmeden önce söz bu sefer gittim valla bak.

Emre dedi ki...

ha ha yazamammı sandım bloga bişiler gitte oku güzelim:)

Emre dedi ki...

heh bi küstahlığım eksikti o da oldu:)valla ben senin yerinde olsam gidipte bloga bakmam bile.:)

sessiz balik dedi ki...

semacım
benim yazılarımı "yalın" olarak tanımlamanda sanırım okuduğunu çabucak kavramana imkan veren o kıvrak zekan etkili.
yoksa ben sadece baca temizliyorum başka bişey yaptığım yok.

emrecim
tatlım sen niye bu kadar takıyosun elalemi yaaa ... kocanla aranıza girmelerine izin verme ; onlara karşı gül geç riyakarlık değil bu aileni koruma içgüdüsü . içini de olduğu gibi kocana dökme sakın ,gel bize anlat sen biz temizleriz bacaları istediğin kadar yaz buraya açıyım sana blogu istersen post yaz istersen yorumlara devam et ama üzülme be ciğerim hayat kısa.

Yıldız Yağmurları dedi ki...

Bazen sadece anlatmak bile yeterli değil midir? Bir çare-çözüm bulacaklarını bile beklemeden anlatırken anlaşılır-netleşir herşey.. Nedense bana da bunu hatırlattın sessiz balık:)

Öykücü dedi ki...

Seni tanıyan kimseler burayı biliyor mu?Kocan biliyor mu? E o zaman daha iyi rahatlama olur mu?

Hatta yorumlara bile kapat istiyorsan bir süre yazılarını.Yaz yaz rahatla.Kimsenin ne dediğini umursama.Üstelik sırrımı başkasına anlatır mı derdi olmadan güzelce yazarsın.İstersen sonra da silersin.

İşte bu kadar.

Sevgiler:)

sessiz balik dedi ki...

yıldız yağmurları ;
bana kalsa her derdimi her yerde anlatmak hevesindeyim tam da senin dediğin gibi " anlatırken çözüm aklıma gelir" hissi hakimdir bende de o nedenle bazı konularda sırrım felan yoktur açık ve şeffafımdır.

öykücüm;
yazıyorum zaten ama konuşmak daha kolay bir eylem galiba konuştuğum kadar rahat yazamama durumumdan olsa gerek bacacı arayışım

Öykücü dedi ki...

Ses dosyası yükle o zaman.Kendi sesini kaydet ve bloga yükle.Dinleyelim.İster yorumları aç,ister kapalı tut filan.

Sardunya dedi ki...

Baca temizliği mi? Sayende teşhis koydum kendime:) Sağol!!!! Hem de çok!!

sessiz balik dedi ki...

sardunya
hoşgeldin

bu teşhis bana ait değil aslında ; saygıdeğer yazar/psikiyatrist Irvin Yalom un Nietsche Ağladığında isimli kitabında geçen bir ifade.

öykücü
demokrasi gibisin sende de çareler tükenmiyor :)

Biyonikkedi dedi ki...

Yazıçok duru ve net.
Ama yazmak daha iyi değil mi sessiz balığım?
Yoruma kapatıp hatta şifreleyip denesen?
Blog yazmak zaten baca temizliğinin ta kendisi değil mi zaten.
Her yorumcumuz,okuyucumuz temizliyor sanıyoruz ama aslında yazarken çaktırmadan kendimiziz temizleyen.

Daha olmadı mail atarsın bana:)