12 Ocak 2008 Cumartesi

keşke
saçımdaki aklarla gezebilsem , çoğaldılar ve boyamak istemiyorum
keşke
yediklerimden bir minik parça dişimin arasına illa da girmese, çıkaramıyorum
keşke
işyerimdeki oda arkadaşım sesi güzel sanıp hep de o kıro şarkıları söylemese , dayanamıyorum
keşke
kocacım verdiği kararı uygulayıp sigarayı gerçekten bırakabilse , seviniyorum
keşke
kardeşim tatilinin bir iki gününü ayırıp bize gelse , dört gözle , bekliyorum
keşke
blogumu okuyan herkes kısa da olsa bi yorum bıraksa , merak ediyorum

14 yorum:

Öykücü dedi ki...

Okuyorum:)

Sevgiler..

Geveze Kalem dedi ki...

E ben hep okuyorum, hep yazıyorum, demek ki bu sözün bana değil!:-)
Aman be arkadaşım ne dert ediyorsun, giden gider kalan sağlar bizimdir.;-)

Yaa o oda arkadaşı gerçekten dayanılmazdır, hani uyarsan falan işe yaramaz mı acaba?:-)

etki alanı dedi ki...

O ak teller,değişen günlerin olgunluğunu,kara günlerin geçip daha ferah günlere geçeceğini gösteriyor(kahve falına bakıyor gibi konuştum ama..).
Hani okuduğumu belli edeyim dedim..Kelime oyuncularına ben de katıldım da........!
Depresif durumdan kurtulmanız dileğimle
TüTü

Emre dedi ki...

birinci keşkeye katılıyorum

ikinci keşkeyede katılıyorum o sebeple sürekli diş ipi taşıyorum,

üçüncü keşkenede katılıyorum,

dördüncüsü için keşke demiycem çünki kocam sigarayı bıraktı,

beşinci keşken içinde kardeş yerine anne ve babm burda olsa diyorum,

altıncı keşkeye ihtiyacın yok ben zaten seni okuyup yorum bırakıyorum içini ferah tut sen:)

Butterfly dedi ki...

beyaz saçları cok estetik bulurum, güzellikten daha derin bulurum o yuzden gezebılırsın oyle, ıncelmıs bır guzellıgı barndırıyorlar bence de...
sıgarayı bence de herkes bıraksın, sıgara ıcen bırını gorunce sınırlarım bozuluyor, hasta sanıyorum herkesi:) evımde ve ıs yerımde sıgara ıcmeye ızın vermıyorum ben arkadaslarım da bılırler, ıkıncı el ıcıcıler olmak ıstemıyorum ama maalesef herkes ıcıyor ızmeyen azınlıkta.
herkes sevdıdıklerını kısa surede olsa yanında ıstıyo evet,
mutlaka okuyorum blogunu ama herzaman yorum yazmam mumkun olmuyor maalesef, ama madem bu da bır keskenın ıcıne gırdı mutlaka yazmak gerek:)
sevgıler...

sessiz balik dedi ki...

SONDAN BAŞLAYARAK ...

kelebekcim ; ben çok mülayım biriyim kimseye sigara iç yada içme diyemem ,hakkım da olsa demem ama eşim zaten evde içmedi hiç balkonda içerdi . şu anda yetmişiki saati doldurdu umarım başarır o benden çok istiyor
keşkelerim içine giren herşey gerçekleşebilecek şeylerdi zaten
yorum alma çabam da biraz hareketlilik katmaktı

emrecim ;
keşkelerim bu kadarla sınırlı değil ama ilk aklıma geliverenler o anda bunlardı ,olabilecek şeyler dimi ne kadar mütevazi isteklerim var ama o adam hala bağırıyo kıro şarkıları susmadı.

etki alanı ;
hoşgeldin bloguma ve kelime oyunlarına
ben bugün senin bloga gelip evlilik üzerine yazını okudum ama sessizce , yorumsuz kaldığımdan...

semacım ;
dert etmedim sadece kafiye oldu diğerlerine öylesine yazıverdim
bu postun da bir hatırası olsun diye
o oda arkadaşıma da tek kelime etmedim şarkılarıyla ilgili
çünkü bilinçli yapmıyo oda farkında değil içinden geliyor söylüyor , iş zaten stresli bi de ben stres katmayım diye dişimi sıkıyorum ve ben hep böyleyim.susarım.

öykücü ;
benden de sevgiler.
ve beni izlemeye devam edin
az sonra
flaş flaş flaş

Butejoy dedi ki...

:)))))))
ne kadar sevimlisin ya:)))))))))

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Keşkelerin ne kadarta tatlı olmuş.Biz takipteyiz seni,sen hiç merak etme:)

archisugar dedi ki...

Ben de okuyorum hem de yorum yaziyorum. :-)
Ben de son keskeni hep kendim icin dusunuyorum... :-)))

TalismanDiyette dedi ki...

Ben de okuyomm okumaz mıyım hiç :)
Sevgiler..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Eeee biz buradayız:) Bu keşkeler uzar, gider di mi? Ama herşey istediğimiz gibi olsa hayat nasıl olurdu ki? İlla ki pürüzler olacak:) Umarım eşin başarılı olur! KOlay gelsin! Öptüm seni kocaman:)

Biyo dedi ki...

Ay aya ayyyyyyyyyyyyy
Geç kaldım ama biliyorsun bende okuyorum:)

Ben de açık olanı kimler okuyor diye marak ediyorum.
Bazı cesur yürekler mail atıp kıpraşıyor ama diğerleri kim:)

Asortik Krep dedi ki...

Eşine şöyle söyle lütfen..
Biz onu bu satırlardan yapmak istediğine karar verince yapan biri olarak tanıdığımızdan tekrar sigaraya başlarsa bizde hayalkırıklığı yaratabileceğinden artık içmek gibi bir şansı kalmıyor :))

Bu bir gaz verme olayı değil,sadece bir tanım :)Uyup uymamak ona kalmış..

sessiz balik dedi ki...

asortikcim ;
ona söyleyemem o burayı bilmiyo ki:)ama içmedi hiç daha.

biyocum ;
bir blogla başa çıkamayan birine açık olanı merak ediyom dersen boş gözlerle işte burdalar . . sana bakar

seblacım ;
bişey unutmuşum keşkelerde ;nedir dersen güzel yemek yapmak derim seni okurken aklıma geldi ,gül börekleri falan; eline sağlık...

talismanım;
düğmelerini dikmeyen bi tek sen değilsin...hem artık benim eşimin giysilerinin düğmelerini de dikmem gerekiyor ve dikmiyorum , ne ayıp.

esracım;
son keşkem kızkardeşimin gelmesi mi? tahmin ederim,gurbet kuşları :)

zarifecim;
ozlemer_den( et )hOtmEil nokta kom
anladın sen onu

butejoyum;
tatlı sana yakışır bir sıfat bence