25 Ocak 2008 Cuma

sabun kokusu

çok severim ama öyle parfümlü değişik sabunlar değil benim dediğim bildiğimiz yeşil sabun
zeytinyağlı ya da defneli ama illa ki yeşil
şimdi günlerdir yoktun gelir gelmez bunu mu yazdın demeyin
yok ki yazacak bişey
çalıştık çalıştık çalıştık
eve gittik uyuduk geldik gene çalıştık
düzene girecek umarım ama biraz zamana ihtiyaç var
bu arada kocacım son dediği sigaranın üstüne henüz sigara içmiş değil
afferim ona...
kızkardeşim geldi iki gece kaldı bir sabah kahvaltısını beraber yapmak için işten izin isteyim dedim iyi ettim aldım izni ama kahvaltı yapcaz demedim başka bişey de demedim sadece işim var dedim
annemin işi başından aşkındı o gelemedi , erkek kardeşimin kayınvalidesi ve diğer aile fertleri annemde kalıyorlar bir haftayı geçti . kadın damar tıkanıklığından ameliyat oldu da. gerçi bir gece hastanede kaldı.sonrasında bizim evde. garipsiyorum çünkü bir sokak ötede damadının yani benim erkek kardeşimgilin evi var , insan kızında mı rahat eder dünüründe mi ? Benim annem öyle biri ki bizim evde rahat ediyorlar ,siz anlayın.
güneşli bir haftaydı ama bu sabah itibariyle bulutlar güneşi gizleyip kara benzer şeyler gündermeye başladılar , e haliyle kış günü olacak bunlar. ama benim vücudum algılayamıyor güneşin aydınlatmadığı sabahları ve uyumaya devam ediyor yataktan kalkıp giyinip işe gelmiş olmam ve bu postu bu noktaya getirmiş olmam bir mucize bu şartlarda,rüyada sandı heralde kendini isyansız çalışıyor ama birazdan birbardak çay içmezsem düşüp kalacağım masaya
uykuum vaarrrr

6 yorum:

Geveze Kalem dedi ki...

Evet, başlıkla son derece alakalı bir yazı olmuş.:P Ama bu yazı durumunu gayet iyi özetlemiş aslında.
Kolay gelsin arkadaşım, fırsat bulur bulmaz hayata dön.;-)

etki alanı dedi ki...

Biraz depresif gördüm siziii....
Biraz izin iyi gelir gibiii...

Bence kendinize bakım yaparak başlayın ve saçlardan başlayın diyorum.Bir buhar banyosu iyi gelecektir..Cildiniz bakım istiyordur...Müziği sonuna kadar açıp,dansedin...
Ben hep böyle yaparım da...
Sanki size de iyi gelirmiş gibi düşündüm..
Sğlık diliyorum..
TüTü

Emre dedi ki...

"Nen var kuzum bir bardak viski iyi gelir sana" bu cümleyi sana Eski türk filmlerindeki ses tonuyla söylüyorum hayalini bu şekilde kur olurmu, ben de kar yağsın istiyorum artık şu kirli görüntü azıcık kapansın gönlümüz ferahlasın acuk ya, bide görüşürük sonra diyorum.

archisugar dedi ki...

Anneannem hep yesil sabun kullanir. Zeytinyaglisini tercih ediyor. Baska sey hayatta kullanmaz. :-)
Ben de senden alakasiz birsey rica edeyim bu arada. :-P
Sitendeki benim blogun linkini http://www.archisugar.com olarak degistirmen mumkun mu? Cok sagol canim... optum!

fikriminincegülü dedi ki...

Merhaba.:) Aşağıdaki keşke yazını okuyunca bir selam vermek istedim. Yeşil sabun en güzelidir. Anneannnem saçlarını bile onunla yıkardı. Ve ipek gibi saçları vardı.

sessiz balik dedi ki...

semacım ;
hayat ben yokken çok hızlı akmış
yeni blog kurulmuş
yeni kelime duyurulmuş
yetişmem güç olacak epey.
bi de ; duygulandım....beni merak ettin ya ,ondan.

TüTü,
depresiflik değil de yoğunluk , biraz da hasret.
ama alışmalı.


Emrecim
Ağzıma koymam :))))


Esracım
linkini doğruladım .o sabunun kokusunu çok ama çok sevmekle beraber inatçı değilimdir ne olsa kullanırım.

İnce Gül
Hoşgeldin aldım selamını ,bi uğrayım ben de sana ,şimdiye kadar kısmet olmadı oysa ki ismini çok duydum yorumlarda ,akılda çok kalıyor " fikrimin ince gülü"