3 Ocak 2008 Perşembe

sobe gelmiş hoş gelmiş

''Eğer her gün kullandığınız zeytinyağı şişenizin kapağını açtığınızda içinden bir cin çıksaydı ve hayatınızda memnun olmadığınız bir şeyi değiştirebileceğini söyleseydi, neyi değiştirmesini isterdiniz?''

sevgili Sema (ki Geveze Kalem isimli blogun yazarıdır kendisi ) sobelemiş beni bu sorusu ile
yazayım hemencecik güzel bir sobe teşşekkür ederim Sema ...

çok şükür sağlık ve afiyet içindeyiz ,sağlık dileyecek duruma düşürmesin allah işimiz zeytinyağı şişesindeki cine kalmasın
ilk aklıma gelen para oluyor ama tek bir dileği param pulum olsun güzel bir fiziğim olsun yalım yatım olsun diye ziyan etmeyeceğim , çünkü olmaz ( amorti çıktı gene ) olacak bişey dileyelim değil mi ?

gezip görmeyi istediğim çok yer , beraber vakit geçirmeyi istediğim çok dost ve okunacak kitaplar görülecek filmler tadılacak yemekler var , vakit bulmayı vakitsizlikten kurtulmayı da dileyebilirdim ama bunu da cine bırakmayıp kendi kendime halledeyim.

dünyanın hali malum , savaşlar kuraklık vesaire .en güzel dilek bunların çözümü olurdu sanırım ama cin bile bunları halledemez sam amca varken.

evet değişmesini isteyeceğim çok şey var görüldüğü üzere ve fakat şimdi yazacağım şey gözümü öyle karartıyor ki diğerlerini görmüyorum bile

ben annem ve kızkardeşimle aynı yerde yakında olmayı dilerdim ya onlar gelsin buraya ya da ben gideyim oraya . sadece bayramlarda değil daha sık kahvaltı sofrası kuralım beraber. bir haftasonuna sıkıştırmayalım beraber çıktığımız alışverişleri , yarın da geliriz diyebilelim .benim bir çocuğum olursa benim kokumu tanıdığı kadar anneannesinin ve teyzoşunun kokusunu da tanısın .kardeşim evlilik hazırlıkları yaparken her çöpünü beraber alıp evine koyalım. ( ağlıyorum şu anda ,işteyim bi de )

olur mu cin ?

9 yorum:

Geveze Kalem dedi ki...

Daha ağladığını okumadan yutkunmuştum.:(

Valla o cin bana da uğrasa mutlaka sana göndereceğim.:(

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

O cin umarım tüm isteklerini gerçeğe çevirir.

emre dedi ki...

:(

Asortik Krep dedi ki...

Cin cevap verir " olur be güzelim seni mi kıracağız" :))
Ağlatma sabah sabah bizi de ..
Ben ne yapayım 850 km var aramızda her ikisiyle de..Valla arabayla git git bitmedi,her gün de uçağa binilmez ki korkuyorum ben.
O dediklerini ben de çok yapmak isterim ancak blog sayesinde görüyoruz aldıklarımızı ya da kamerayla..Bu aralar o da yok.Öyle insanın kalbinin içini açacak sobeler olmasın ya..Sonra kapatmak zor oluyor açılan yaraları...

sessiz balik dedi ki...

semacım ,
zeytinyağı şişemle aramda düne kadar hiç konuşma geçmemişti akşam salataya yağ koyarken onunla konuştum sayende :)

zarifecim,
hepimizin tüm dilekleri gerçek olur umarım , ben sobeyi sürdürmemiştim ,yeni farkettim
dur seni bi sobeleyim ama bana bi davetiye yollasana
ozlemer_den (et) hotmail.com

emrecim
sen de sobelendin bu konuda hadi bakalım sen cinden ne isterdin yaz

asortikcim
rehavetteki yorumun için , çok hoş yazmışsın ,sağol.
bu yazıdaki yorumun için , ben o kadar uzak değilken bile dayanamıyorum artık sen nasıl dayanıcan tahmin ederim ve "aşrı aşrı memlekete kız vermesinler" türküsü doğruymuş diyorum

Butejoy dedi ki...

ONCE BI UZULDUM AGLAMANA...
AMA BILIYORDUM CABUK TOPARLANACAGINI..YORUMLARI OKURKEN FARKETTIM TEKRARDAN O ,HAYATA HEP OLUMLU BAKAN OZLEM ABLAMIN GELDIGINI...
SEN HEP GULUMSE...

Mücevher Kutusu dedi ki...

Canım seni öylesine iyi anlıyorum ki. Aynı şehirde olunca da insan özlüyor. Efe'nin bana birşey anlatırken anne bak demelerinin yerine hiç bir şeyi koyamıyorum.

Keşke bir orta yol bulunsa :( hep birlikte olsanız.

Yıldız Yağmurları dedi ki...

Biraz daha iyi olmanı umuyorum bu günlerde:) öyle hüzünlü sohbetler yapma hem zeytinyağı şişesiyle...

sessiz balik dedi ki...

butejoyum ,
ben hep gülümseyen bir tip oldum yaw zaten sorma gitsin yüzüm çabuk kırışacak bu mimikler yüzünden

aysuncum ,
belki de cin beni duymuştur , ışınlanma diye bişey icat olunur
yoksa orta yol bulamayız biz. ben kendimi kandıramıycam sevdiğim adamla evli olduğum sürece onun çöplüğünde oturmak zorundayım ve annem de kızkardeşim de buraya gelmez gelmesin de zaten onların yaşadıkları yerler buradan bin kat güzel.

yıldız yağmurları
hüzün zeytinyağı şişesi kadar sık elime geçmese konuşmayacağım ama hayat bu ,ne limonsuz yağsız yenir salata ne ağlamadan gülmeden yaşanır , hepsi insan için.

sevgiler herkese ...