22 Şubat 2008 Cuma

bişeyler değişti

bişeyler değişti , uyanmak isteği duyuyorum sabahları eskinin aksine.yüzümü yıkayıp çıkardım ya ; bu sefer bir kalem çekiyorum gözüme kimi zaman bir allık bir ruj. pek de güzelim diyorum aynanın karşısında saçımı tararken avucuma gelen birkaç teli de mevsim değişikliğine yorarak.aslında tek bir telimi dahi kaybetmek istemiyorum senin parmakların değdi diye ; herbirini okşamadın mı gecelerce . ya da belki saçımı tamamen kazıtmalıyım . niye bir ortası yok bu işin. ya üstüne üstüne gidip koyulaştırıyorum açıkta kalmış çilek reçelinin kaseden kalkmayışı gibi orama burama yapışıyor bişeyler tatlı tatlı , ya da hoyratça söküyorum söküyorum söküyorum bir örgü kazağın iplerini koca bir yumak yapıyor ve atıp gözden uzak bir köşesine evin yok sayıyorum. keşke şimdi burda olsan. o yumaklardan birini seçsen yine örsem bişeyler sana.ya da kavonozdaki reçeli bitirsen yenisini yapsam.ya da saçlarımı tarasan.yüzüne bakıp güzelliğine doysam.çağlaları çalarken birden durup yine bana, arkadaşın badem ağacı hakkındaki o şiiri okusan.gelsen şimdi.havalar da güzelleşti.bahar geldi.bişeyler değişti.

6 yorum:

Geveze Kalem dedi ki...

Özlem baharın kapısı aralandığından mı bilmem ama iyilerine iyi katmaya başladığın bir dönemdesin arkadaşım. Yolun açık olsun...
Eline sağlık.

Hüzünbaz dedi ki...

Gelse keşke.. sevgiler..

Archi*Sugar (Esra) dedi ki...

bahar gelmis gercekten yuregine. Ne guzel... Cilek receli kokusu aldim yazinda... :-)

Tabiat Ana dedi ki...

şu tabaktan kalmayan çilek reçeli ilk kez sevimli geldi gözüme oysa hep homurdanırım yapış yapış olmuış diye...
Bahar hep böylemi yapar insanı hep çarparmı??
ellerine sağlık..

sessiz balik dedi ki...

semacım ;
bahardan olmasa da teşviktendir ; okunup yorumlandıkça benim kelimeler utangaçlıklarını atıp ortaya çıkma telaşına bürünüyorlar.

hüzünbaz ;
keşkeni anlıyorum da .. biraz sabır

esracım ;
ben hiç çilek reçeli yapmamışken yazıverdim gitti öyle bişey.

tabiat ana ;
bahara çarpılmak iste yeter ki hemen gelir bulur seni

Yaşamın Kıyısında dedi ki...

Sevgili Sessiz Balık,
Çilek reçeli kolay da bahar bir başka çarpar insanı ama sana güzellikler getirmiş.
Sevgiler