18 Mart 2008 Salı

ses veriyorum ...

iyiyim

işlerden vakit bulup yazamıyorum

daha da kötüsü bunlar iyi günlerim , öyle bir proje aldım ki ilerleyen günlerde beni çok daha yoğun günler bekliyor.

yani artık çok daha az buralara gelebileceğim

böyle günlerde keşke ben de evden yazabilsem diyorum bazen ama sonra vazgeçiyorum ;
bütün gün bilgisayar ile haşır neşir olup akşam gidince evde de onun başına oturmak istemiyorum . evde olunca kontrolümü kaybedip gereğinden uzun vakit harcamak
korkusundan almıyorum eve bir bilgisayar.

arada bir ses veririm umudundayım,
özleyin beni e mi.

2 yorum:

Emre dedi ki...

Össslemmmmmmmmm seni öslememek ne mümkün canım benim. hade kolay gelsin sana yeni purocende.:)

Biyolocik ve Pisikolocik Deli dedi ki...

Birşey söyle
Merhaba yada ne haber gibi!

İyi ol da ne yaparsan yap:)

Ben kendi adıma öslüyom vallaha!