3 Mart 2008 Pazartesi

öylesine

sabah uyandığımda heryer bembeyazdı.sürpriz oldu.ama erimeye başlamış bile hava çok ılık. cumartesi akşam beşte işten çıkıp eve girdik bu sabah çıktık.tembellik tavan yaptı. önümüzdeki cumartesi arkadaşım Hülyanın nişan töreni var ; yeni haber verdi ve salonda yapılacakmış.Giyecek hiçbişeyim yok.Aslında var bikaç şey ama sığamıyorum.Görenler beni hamile sanıyor.Göbek o derece yani.Oysa değilim.Neyse ya kotumla gideceğim o nişana ya da bu meteliksiz günlerde tam zamanıymış ve çok gerekliymiş gibi bir takım felan alacağım.Ya da gitmeyeceğim diyemiyorum. Arkadaşım demek biraz az kalır çünkü. Kuzenim diyelim. Zaten annesi de babası da hayatta değil ona destek olmak borcumuz. Hem de benim de erkek kardeşimin de düğünlerimizde Hülya az koşturmadı ve bu borç ikiye katlandı. Kotumla da olsa gidip yanında durmak isterim. Allah herkesi sevdiğine kavuştursun , kavuşanları da ayırmasın.Amin.

3 yorum:

Biyonikkedi dedi ki...

Giyecek hiçbişeyim yok

Neden hep böyleyiz!
Bi davette hemen aklımıza "harika,ne güzel birçok kişiyi göreceğim"değil de bu kelime gelir!
Ve kahrolası yağlarımızla nasıl görüneceğimiz!
Sanki herkes andriana lima anasını satiiim!

Kot eve beyaz şık bi gömlek,topuklu çizme,şal yada siyah ceketle çok hoş olabilirsin.
Nişan nede olsa tufalete gerenk yok!
Hatta düğün bile olsa hiç gerenk yok!
Bi tufaletim bilem yok!Bacımın düğününde bile almadım!
Amin

sevinç dedi ki...

şimdi düşündüm de ne kadar benzıyoruza birkac sey daha ekledım...
özlem ablacım ya çok şekersin...

emre dedi ki...

Aman boşver be gülüm yoksa yok napalım düşündümde benim bilem bi haltım yok ne zamandır kendime bişi almamışım (1 sene) neyse biyoya katılıyorum kıyafetler konusunda millet dönsünde önce kendüne baksun anacum, öpüyorum bide amin diyorum (biyoda öle demiş)
:))))