21 Nisan 2008 Pazartesi

havadan sudan şeylerden teşkil post

*havadan sudan konuşmak eskiden boş konuşmak iken bugünlerde gayet bilimsel ve duyarlılık içeren konuşmalar oluyor ; çünkü havalar artık sıcak ve kurak , sular ise az . annemler oturdukları apartmanın önünde yeralan çimleri kurutmuşlar bir kaç daha ağaç ve gül fidanı dikmişler . malum çim sürekli sulanmak gerektiriyor.
*bu yaz ; hava öyle ısındı ki erkenden tatil moduna girdim ; haziran sonunda tatil işini halledip kavurucu sıcaklarda yollara düşmeyelim istiyorum. eğer bir aksilik çıkmazsa:)
*ayrıca kızkardeşim üniversiteden mezun olacak.olduğu gibi de yine ankarada kalacak-mış.öyle planlamış. bu dünyanın herşeyine kafam basıyor bi tek biz iki kız kardeş ve annem nasıl oldu da aynı yerleşim yerinde oturmayı beceremedik ona basmıyor. aptal mıyız biz. ayrılık şart mı.
*haftasonu iki kişilik yaşantımız yüzünden bolca eleştirildiğimiz bir görüşme yaptım kuzenimle. evet biz pek dışarı çıkmıyor ve pek ev gezmesi ziyaret yapmıyoruz.arkadaşımız da yok.kimseyi evimizde ağırlamıyoruz.o kuzenim eşimle beni evine "el öpmeye" bekliyormuuş -evi burdan 2,5 saat ötede bir başka il sınırları dahilinde(? !! ?) ve o bizim şehre gelip gitmiş üç kez ,bana da uğramamış ( bi de söylüyo ) nedeni önce ben ona gitmeliymişim ondanmış. önceyaşantımı özet geçtim ,cumartesileri de çalışyorum. iş-ev arası geçiyor vakit diyerek.gidememe nedenimizi anlasın diye. anlamadı.üzüldüm. sonra düşününce aklıma bişey geldi ,aradım bu aklıma geleni söyledim.şöyle ki.evlenmeden önce taa lise yıllarımdan beri ben hep ona gittim.evine gittim kaldım.temizlik yaptık beraber camlarını bile sildik.yemek yaptık ona bilmediği sucuklu menemeni öğrettim. abla dedim abla yerine koydum.ama evlendikten sonra türlü sebeplerle başta da vakit yokluğundan evine gidemedim."yani hiç mi hatırım yoktu.buraya kadar geldin ve evimi görmek beni görmek istemedin.koyup geçtin"dedim.ona kırıldım.artık gitsem de o istedi diye gitmiş olacağım için hiç gitmem daa ii
*piknik yeri arıyoruz.sabahları erkenden gidip kimseler yokken kahvaltımızı yapalım pazar günleri diye.ama bu şehir nası bi yer ise bilemedim ,bulamadık öyle bi yer.eşim ikimiz gidemeyiz oralara ,on kişi dağdan inseler seni kaçırsalar ben naparım gibi türk filmi hikayeleri uyduruyor. erkek erkeğe ya da kalabalık bi grup gidilirmiş.ve de ben hayatta en sevdiğim şey olan açıkhavada kahvaltı edemiyorum.bizim balkon da yok sayılır ,tek balkonumuz var ve camlı
sanki tek eksiğim bu mu bu şehirde , değil. ama görmemeye çalışıyorum alışmaya çalışıyorum
* kayınvalidem birer kavanoz çilek,kayısı,ayva reçeli ve kayısı marmelatı hazırladı geçen yaz ,ve ben sadece çileğin yarısını tüketebildim biz tatlı sevmiyoruz eşimle.ona bu yaz bunları hazırlamamasını söylemek istiyorum ama yanlış anlamasından korkuyorum.yoksa eline sağlık misler gibi reçeller ,o kaysılar hele demir gibi dipdiri duruyor kavanozlarında hala.
sevgili biyo bana gülecek fakat nutella bile bitmiyo bitse de kavanoza kuruyemiş koysam.birbuçuk yıldır evliyiz sadece bir kavanoz boşaldı ikincisi hala yarıda.

Emre dedi ki...

1-Küresel ısınmadan acayip tırsıyorummmmmmm,

2-Tatile çıkıp çıkmayacağımız bile belli değil, maddi olarak mümkün olmayabilir.

3-Bizde aptalız evet.

4-Bizde henüz kimseye gitmedik kaldıki kimsede bize gelmedi, vardır öle "illaki önce siz gelceniz" diyen tipler, boşver gitsin madem önemli olan paylaşımlar ve dostluklarsa önce sen gel yok sonra ben geliyimin lafı bile olmaz ayrıca sucuklu menemen süper oluyo biliyom.

5-Ya piknik olayını hem seviyom hem sevmiyom sanırsam, annem yüzünden, pikniğe giderken bile bulaşık deterjanı götürüyordu elimizi yıkayalım diye ha ha, bide ben öle tozdan felan yada börtü böcekten pek hoşlanmıyom hemen kaşınıyorum yav deliler gibi,

6-Annem de elleri dert görmesin bana hazırladı aynı reçel menüsünden e sadece hafta sonu 1 gün kahvaltı ettiğimizden stoklarımız hala duruyor lakin ben pek ölle reçel tükemmesemde kocam seviyor.

Bide seni öpüyorum canım benim, dünkü postunada yorum yapcaktım lakin tam yazarken tepeme birileri geldi ve silmek zorunda kaldım, patavatsızları bende sevmem boş konuşanlarıda sevmem, ben seni seviyorum ha ha öpüyorum egeyn egeyn (ingilizcede "tekrar" demek oluyo bu)

Dieta dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Biyonikkedi dedi ki...

İNANMIYORUM!

Yani bizim evde 2 bilemedin 3 günlük ömrü vardır bu meretin!
Ve evdeki her kavanozumun nutella kavanozu olduğunu söylememe bilme gerek var mı?

Ya bak diğer tüm maddeleri es geçip nutella için yazıyom düşün yani bağımlılığımızı :)))