29 Nisan 2008 Salı

sobe " üç kadın "

sobenin ismini kısalta kısalta üç kadın yaptım , eee bu ne şimdi oldu . pardon. biraz açayım. Archi Sugar Esra beni sobelemişti , yakınlarım haricinde beni etkileyen üç kadından bahsetmem için.Öncelikle hiçbir sobede yapmadığım birşeyi yaptım ve geriye doğru sobenin izini takip ettim
ilginç bir tecrübe oldu ve çok güzel bilgiler öğrendim.size de tavsiye ederim.

ben farklı bir bakış açısıyla bu sobeyi yanıtlayacağım ve hemen buradan yeni yeni bloglarımıza yorumlar bırakmaya başladığımız ve bundan memnun olduğum Çınar'ı , bloguna yazması için teşvik etmek maksadı ile Emre'yi ve bu konuda o da yazmak ister diye düşündüğüm Sema'yı SOBELİYORUM !

gelelim üç kadına ...

bir tiyatro sanatçısı ; isim önemli değil ama Afife Jale ilk aklıma gelen oldu.Elbette yazmadan geçemeyeceğim için Gülriz Sururi ve Yıldız Kenter.

gezip görüp bunlarla ilgili program yapan bir kadın ; örneğin Banu Avar ,Nuray Yılmaz ve Gülhan Şen .

yaşadığı acıya rağmen dimdik durabilen bir kadın ; Güldal Mumcu , Rakel Dink , Şengül Hablemitoğlu

5 yorum:

cinar dedi ki...

Başlığı okuyunca zor bir sobe konusu diye düşündüm. Bir anda etkilendiğim ve hayran olduğum kadın gelmedi aklıma çünkü :) Ama yavaş yavaş şekillenmeye başladı okudukça. Kafamdaki cümleler sırasını bulduğunda yazacağım. Sobe için teşekkür ederim. Ben de çok memnunum seni tanımaktan ve okumaktan..
Sevgiler.

Yaşamın Kıyısında dedi ki...

Ve şehit anaları, şehit eşleri.
Çok güzel ifade etmişsin, okurken kısacık cümlelerin etkiledi beni.
Sevgiler..

fikriminincegülü dedi ki...

Gülhan gibi galaksiyi dolaşmak pek hoş olurdu doğrusu.:) Sanırım güçlü kadınları seviyorsun. Ayakları yere sağlam basan. Kadın gibi kadın yani...

Kitaplara gelince, oğlum tarih kitaplarına ilgili sanırım. Ona dayattığım! kitaplardan bir tek tarih kitaplarına mız mızlanmadı. Önerebileceğin kitaplar olursa çok memnun oluruz ablası.

Emre dedi ki...

Canım benim sobe işi tamamdır, beklerim:)

Şengül Hablemitoğlu dedi ki...

Tesekkur ederim, mutlu oldum guc verdi yorumunuz... Sevgi ve dostlukla. Sengul Hablemitoglu