22 Mayıs 2008 Perşembe

hayal

evet ; bir masaldan bir hayale geçiş yapalım şimdi de...

hatırlayan olacaktır biz bir bebeğimiz olması için karar vereli epeyi oluyor (bir adım) ama malum o zaman da içimde bir his vardı zaten nazlı olacak bizim melek diye , eh işte nazlandı diyebiliriz

ben de artık tıbbın kollarına bıraktım kendimi , ilk etapta olayı basit algılayıp bir hap ve bir iğne ile beni destekleme kararı verdi doktorum. olumlu bak olumlu olsun derler ya ben de bu küçük destekle hamile kalacağıma adım gibi eminim :) ya işte o yüzden hayalimi yazıyorum buraya.

bu notu tarihe geçtikten sonra , aynı doğrultuda devam ederek sizden bir konuda yardım isteyeceğim . biz şimdi bebeksiz olarak son bir tatile çıkacağımızın umudu ile bu yaz durduğumuz yerde durmayıp gezelim dedik. gezme rotamızın merkezine ise "kaş" geldi kondu. o taraflara giden gelen oldu ise bana şöyle sadece geceleri uyumak için ucuz bir yer biliyorsa yazabilir mi?

tatilimize daha çok var ama ben çok heyecanlıyım ;ve hayal kurmadan gerçek olmaz ki...

7 yorum:

Emre dedi ki...

Evet "olumlu düşün olumlu olsun" doğru bir cümle bencede, kaş içinde hiç bişi diyemicem benim tek gidebildiğim yer bodrumdu kaldıki ordada pek gezme olanağım olmadı umarım uygun bir yer bulursunuz, bebekinizde fazla oyalamadan gelsin size inaşallah, öpüyorum çokkkkkssss:)

KOZA dedi ki...

sevgili sessiz balik
bebek karariniza cok sevindim.
Nacizane bir anne olarak bir kac hatirlatma yapmazsam icim rahat edemeyecek( mutlaka doktorun yapmistir ama ya yapmadiysa);
Planlanan gebelik oncesi folik asit almak , kizamik asisi , toksoplazma , tiroid testleri gibi on hazirliklari yapmak bebegin sagligi acisindan gerekli.
Tatile ciktiginda da mumkun oldugunca cok pismis ve guvenilir et yemeni tavsiye ederim.

"Sana ne be kadin" dersen de boynumu egerim :)

sessiz balik dedi ki...

demem kozacım demem
bence tecrübe çok değerli bir hazinedir ondan faydalanmayı bilene

bu arada , belirtmeden geçemeyeceğim et yemekten hiç hoşlanmam mümkünse et yemeden de yaşar giderim ama süt peynir yoğurt gibi ürünleri çok tüketirim bunların da markalı olanlarını tercih ediyoruz ama yine de ne bileyim bugünlerde ne yesek zararlı gibi sanki

cinar dedi ki...

Bu kararda olduğunu bilmiyordum ben ve çok sevindim okuyunca. Ben bir arkadaşımdan biliyorum, 1 sene denemeden sonra olmuyorsa başka seçenekler düşünülüyordu. Ama doktora gittiğine göre eminim verdiği ilaçlar işe yarayacak, güzel şeyler düşün güzel şeyler yaşa misali, iyi haberlerini heyecanla bekliyorum ben :)
Ben de çok kararsızım bu konuda. Belki ilham olursun bana anlatacaklarınla :)
Evelki sene gitmiştik Kaş'a. Çok güzeldi, denizi çok soğuk yalnız. Biz Nur otelde kalmıştık. İki tane Nur var. Biri denizin hemen kenarında. Diğeri bir arka sokakta. Onun gibi bir şey yani. Bizden sonra geçen sene ablamlar da öndeki Nur'a gittiler. Çok memnun kalmışlardı. Fiyatları uygundu gibi hatırlıyorum.

sessiz balik dedi ki...

Çınarcım , henüz kendimi hazır hissetmesem de, bu cümleyi ömrüm boyunca kuracağım gibi geldiğinden zor da olsa kararımı verdim.
yaşım müsait olsa biraz daha beklerdim ama otuziki oldum .

sanırım sen benden yaşca daha küçüksün , en azından fiziksel zorunluluklar yüzünden böyle bir karar vermeyeceksin .şanslısın.

tatil için otel tavsiyeni de not ettim
zaten önceden rezervasyon yaptırmayı düşünmüyoruz malum gezeceğiz nerde akşam orda kal mantığıyla

cinar dedi ki...

ben 30 yaşındayım. çok da farklı değiliz yani sessizim balıkçım. kasımda 31 olacağım üstelik, benim karar vermem de yakındır yani :)

fikriminincegülü dedi ki...

Hayırlısı olsun yahu. Anne mi olacaksın sen. Umarım her şey düşündüğün, düşlediğin ve istediğin gibi gelişir.

Kaş'ı gözü bilmem de, bu son tatilin tadını doyasıya çıkarın derim ben iki çocuklu bir ana olarak.:)