30 Mayıs 2008 Cuma

kahve diyince aklıma geldi

Siz
Siz başka iklimlerin yağmurusunuz
Hep güneşle gelen incecik düşen
Siz ılık meltemlerde gelen deniz kokususunuz
Hep baharı taşıyan taze ve coşkulu
Siz başka bir gecenin mavisisiniz
Hep yıldızları olan pırıl pırıl
Siz başka düşlerin prensisiniz
Hep ulaşılamayan özlenen
Bir masalı yaşamak olurdu
Siz buralara yağmasanız
Buralarda esmeseniz bile
Yıldızlı bir gecede
Gözlerimi kapatıp
Mavi bir düşe dalıp
Tutabilseydim ellerinizi
Ve doya doya
İçseydim
Kahve-rengi gözlerinizi

10 yorum:

Tabiat Ana dedi ki...

:))
kahverengi .. hiç aklıma gelmemişti:)

cinar dedi ki...

Di mi ama? :) Hep farklı bir yerden yakalıyorsun kelimeleri ya, gene şaşırttın beni :) Çok çok güzel bir yazı olmuş bu da, gönlüne sağlık Sessizim.

Yıldız Yağmurları dedi ki...

Hiç bir dizeye bu kadar yakışmamıştı kahvenin bu rengi;-)

Aylin Yaprak dedi ki...

Ne kadar düşünürsem düşüneyim kahveye bu yönden bakmak aklımın ucuna gelmez,hani kahve içerken diye bir şekil beklerken sonunu,kahverengi beni şok etti,güzel şeymiş şok olmak ayrıca:)Teşekkür ediyorum,eline sağlık

hislerim ve ben dedi ki...

ÇOK FARKLI BİR BAKIŞ AÇISI GERÇEKTEN.GÜZEL BİR YAKLAŞIM KAHVEYE:)

etki alanı dedi ki...

Benim gözlerim de kahverengi...
Ama hiç böyle güzel sözler duymadım...Eski istanbul beyefendilerini hatırlattı bu sözler nedense..
"Daha önceleri ii,neredeydinizzz"nağmeleri döküldü ağzmdan...Artık akşama kadar bu şarkıyı söylerim ben...
Sevgiyle kal...
TüTü

Sardunya dedi ki...

Kalemine sağlık bu güzel dizeler için.
Çok güzel olmuş. Çok.

ilham perisi dedi ki...

Harika harika..Harika..

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ne güzel dizeler bunlar. Kahverengi gözler derken, benimkileri kastediyorsun değil mi?:)

sessiz balik dedi ki...

bilmem ne söylenir
öncelikle yazmama sebep ; bunları bana hissettiren adama teşekkürü bir borç bilirim
sonra da okuyup beğendiğini yazan tüm kahve-rengi , yeşil , ela ,siyah gözlü arkadaşlarıma da teşekkür ederim
benim de göz rengim kahve:)