10 Mayıs 2008 Cumartesi

seblanın sobesine gecikmiş bir cevap

AL FA BE
A . nkara , hayatımda çok özel bir yeri olan şehir
B . abam , özlemlerimin en başında o gelir
C . umhuriyet , bugünlerde anlamı daha bir farklı
D . eniz , ismini sessiz balık olarak belirleyen yazar için anlamlı olsa gerek
E . lma , kırmızı yeşil ekşi tatlı ne çeşit olursa olsun çok sewerrimmm
F . adime ( çok sevdiğim birisinin adı )
G . üneş , kolay anlatılır bişey değil ama ben güneşli günlerin insanıyım bunu bilirim
H . iç bişey gelmedi bununla ilgili aklıma :))
İ . letişim . kendimi iyi cümle kurabilen biri olarak yansıtmış olabilirim , burası yazılı bir paltform ama ben konuşurken iletişim becerileri yüksek biri değilimdir. ve eksikliğini duyarım.
J . an janlı derken bu harfle mi yazılıyo
K. uzujum , kızkardeşimi böyle çağırırım o da hep bakar bilir çünkü adını
L. emon tree , bu blogun bir yerinde bu şarkıdan bahsetmiştim
M. aaş , napolyon ne demiş?
N. ihayet , böyle bir bar var bilen bilir
O. kul , acaba ilk okul ne zaman kuruldu kimin aklıan geldi böye bişey ? gitti ömrümden yıllar
Ö. z .......... benim ismim; erkek kardeşimin ismi ; kızkardeşimin ismi ; onun sevgilisinin ismi ; işallah bir çocuğum olursa onun ismi bu harflerle başlıyo :)
P . inhani , hele bi geeellll
R. oka , mmmm , çok güzel olur salatası
S. iyah , bana yakışır- öyle diyorlar
Ş. en şakrak , bu harf pek bi eğlenceli geldi bana
T. atil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil tatil(40 oldu mu:)
U . yku - cu benim diğer adım
Ü . ç , bu sayı ile bi şey var aramızda
V. era , rüyama girdi bi gece , bu isim yani , dilime dolamışım vera vera diye dolaşıyorum
Y. ağmur . seviyoruz. bu günlerde daha çok.
Z. il , çalıyor karnım acıktım

Hiç yorum yok: