5 Haziran 2008 Perşembe

hem sevinçliyim hem üzgün

sevinçliyim çünkü bugün kuzujum kız kardeşim kep giyecek. üzgünüm çünkü annemle erkek kardeşim gittiler ama ben kaldım , izin almak zor oluyor da. ama kuzujum törenin çok kısa süreceğini ve zaten kalabalıktan onu göremeyeceğimiz için üzülmememi söyledi; ben de öyle yapıyorum

fakat ne kadar üzülmesem de aklım onda kalıyor ve kafamı işe veremediğim için kendimi aynen şimdi olduğu gibi sevdiğim arkadaşlarımla dertleşirken buluyorum

bazen anlamakta zorlanıyorum ; ben bu dünyada en sevdiğim kişilerle birarada olmayacaksam ; en azından böyle özel günlerde ; ne anlamı var ki ? iş ne için ? para ne için ? neden bu kadar materyalist olduk....

Ve anne olma konusunda duyduğum hevesi işte tam da bu sebepten kursağımda bırakıyor ve "ne gerek var ki bu dünyaya bir çocuk getirmeye , onun ilk adımına ilk kelimelerine şahit olamamak ve hatta bir gün kep törenine gidememek ihtimali varken" diyorum

4 yorum:

cinar dedi ki...

Sevgili Sessiz Balık,
çok çok haklısın endişelerinde. İş de para da mutluluk için olsa gerek. Bu dünyaya sadece mutluluk için geldik diye düşünmek istiyorum. Üzüntüler, acılar yaşasak da sonuç olarak mutlu olacağımıza inanmak istiyorum. Parayı bizi mutlu edecek şeyler alabilmek için kazandığımızı (ihtiyacı olana yardım etmek de dahil), tatil sevincini yaşayabilmek için işe gidip geldiğimizi düşünüyorum. Pıff, çok Polyannacı oldum bir anda :)
Polyanna gibi düşünmeden gerçekten anlamsız geliyor ama.
İyi bir anne olacağını düşünüyorum. Eminim gerektiğinde çocuğunun yanında olacaksın, bunun endişesini yaşama şimdiden.
Sevgiler.

cinar dedi ki...

Sevgili Sessiz Balık,
çok çok haklısın endişelerinde. İş de para da mutluluk için olsa gerek. Bu dünyaya sadece mutluluk için geldik diye düşünmek istiyorum. Üzüntüler, acılar yaşasak da sonuç olarak mutlu olacağımıza inanmak istiyorum. Parayı bizi mutlu edecek şeyler alabilmek için kazandığımızı (ihtiyacı olana yardım etmek de dahil), tatil sevincini yaşayabilmek için işe gidip geldiğimizi düşünüyorum. Pıff, çok Polyannacı oldum bir anda :)
Polyanna gibi düşünmeden gerçekten anlamsız geliyor ama.
İyi bir anne olacağını düşünüyorum. Eminim gerektiğinde çocuğunun yanında olacaksın, bunun endişesini yaşama şimdiden.
Sevgiler.

Benim Hayatim dedi ki...

Her ihtimalde yine de umarım çocuk sahibi olursun. Bence başka bir boyur (zaten sende biliyorsun)

Böyle anlarda üzülmemek elde değil. Keşke kardeşin süpriz yapıp fotolarıyla birlikte sana gelse :)

Çınarcım, ne güzel yazmışsın. İnsan bu gözle bakınca daha çok yaşamak istiyor her şeye rağmen :P

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

kardesıne tebrıkler