18 Haziran 2008 Çarşamba

tesadüf

yazmayı unutacak kadar uzak kaldım blogdan , belki uzak kalmak istediğimden - kendimden...
kendimi bulmak çok kolay çünkü burada blogda yazarken. oysa ben kaçıyorum - kendimden...
kaçıyorum dediysem bir sıkıntı bir üzüntü durumundan değil.aksine iyiyim neşeliyim.ve bu ruh halini bozabilecek tek kişi tanıyorum:ben. o yüzden bozmasın diye bu ruh halimi kendimi susturma telaşım.

bu yaz ilk defa dün akşam yürüyüşe çıktık eşimle.gün henüz battığından hoç bir kızılık kalmıştı ardında . mavi gökte ise dolunay parlıyordu. havada hanımeli çiçeklerinin kokusuna karışmış bir sihir vardı sanki beni büyüleyen. bugün akşamdan kalmayım anlayacağınız. ama içmedim hiç bişey. sadece kısa bir yürüyüştü beni bu hale getiren.

tesadüf bu ya biz yürümeye başlar başlamaz gökyüzünde havai fişek gösterisi başladı.mezuniyet kutlaması yapılıyormuş sonradan öğrendiğime göre. bana sorarsanız havai fişekleri benim ve sevgilim içn ordaydı.çok güzel bir görüntüydü.

sevgili çınar ; sen tesadüflerin en güzelini yazmışsın.sonra da beni sobelemişsin.teşekkür ederim.

bizim de evliliğimiz bir nevi tesadüf sonucudur , evvelce bahsetmiştim eşimle internet aracılığı ile tanıştığımızı.aynı anda aynı şeyi düşünüp aynı adresi kullanarak birbirimize ulaşmamız tamamen bir tesadüf olsa da sonrasında geldiğimiz nokta bizim eserimiz.zor yolları geçtik.herşeyi tesadüfe bağlamayı o yüzden sevmiyorum.sobeni "havai fişekler" ile cevaplamış olayım.

benim de birilerini sobelemem gerekiyor oyunun devamı için.
öykücü , esra , asun
S O B E E E E E ! ! ! !

5 yorum:

Öykücü dedi ki...

Sobelendim,yuppi:) Hemen yazmaya çalışacağım aklımda da harika bir konu var hatta:))

Çınarıma da seni yazmaya teşvik ettiği için teşekkür ediyorum:))

Çok öptüm.

cinar dedi ki...

Havai fişeklere bayılırım! :) Festivale sadece havai fişek gösterisini seyretmek için inmişliğim bile vardır :) Yine de havai fişek deyince aklıma Yüzüklerin Efendisi'nde Gandalf'ın getirdiği fişekler geliyor :))

Sizinki de çok hoş bir tesadüf olmuş gerçekten de. Günbatımında yürüyüşü de canım çekti şimdi :)

Aa Öyküüüüü, sen sobelenmeyi seviyor musun yahu? kendi yazıların haricinde yazmayı sevmiyorsun sanıyordum ben. Bileydim ben de sobelerdim :)) Neyse bir dahakine o zaman..

Öptüm ikinizi de :)

Benim Hayatim dedi ki...

Canım, yazamıyorum bu aralar. Bir soben daha var cevaplanmamış :( Anlıyorsun beni biliyorum.

Bu sefer ha gayret diyeceğim:)

nagişim dedi ki...

ne romantik bi ortam olmuş:))
eşimi özlediğimiz farkettim( gece çalışıyo gündüz uyuyo aynı evde kşam yemeğinde görüşüyüruz sadece))
şu tatil gelsin artık!!
özendim valla:())

Geveze Kalem dedi ki...

Ben de bloglardan ayrı kaldığım süre boyunca cümlelerini özlemişim Özlemciğim. Gerçekten harika tesadüfler. Ve bir tesadüf daha şu ki, aynı gün, aynı gece, aynı dolunayı seyrederken bir anda benim de bulunduğum yerde havai fişekler göğü şenlendirdi. Ve ben ne senin şehrinde, ne kendi şehrimdeydim o gün.:)