16 Ağustos 2008 Cumartesi

haber

size bir haberim var , hani ben taaaa bi zamanlar iş görüşmesine gittiğimi yazmıştım ya ( burda )
aylar geçtikten sonra beni aradılar . ve işe kabul edildim. hayatımda beşinci kez yaşadığım bir olay olduğu için çok da heyecanlı değilim. ya da ben öyle sanıyorum. çünkü son üç dört gecedir gecenin orta yerinde uyanıp sabahlıyorum . uyandığım anda da kendimi halihazırdaki işyerime bu durumu nasıl izah edeceğimi düşünürken buluyorum. profesyonel hayatta çok normal bişey istifa etmek ve yeni bir işe başlamak. neden izah etmekte zorlanacakmışım ? ama yo burda profesyonellikte olmayan bir duygusallık var = "ben"
ne zaman duygularımdan biraz olsun arınıp kolay yaşayacağım bilmiyorum ?
evet bildiniz öbür işe kabul edildim ama henüz istifa edemedim.
pazartesi işallah.müdürüm yıllık izinde ve kötü haberi telefonda vermek istemedim, dönünce yüzyüze konuşalım diye ...
yeni işimin konusu bankacılık.bundan bi süre önce istifa etmiştim bankadan , istemiyorum böyle bir iş demiştim. şimdi geri dönüyorum.bankacı arkadaşlarım beni sahnelere döndürmek konusunda çok ısrarcı davrandılar .sen büyüdün değiştin. piyasa koşulları da değişti. eskisi gibi olmayacak bak dediler. inandım. sonra bi gün umarım "ben bu filmi görmüştüm" repliğini kullanmam.

wish me luck.çünkü ben istifa edince ihbar süresi mi nedir onu çalışmak istemiyorum. çok zor olur bana... umarım hadi sen git güle güle derler ve şu 15 günlük maaşımı elime verirler .
that's all I want.

6 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

"İş hayatında duygusallığa yer yoktur" şeklindeki yorumları her gün duysak da, maalesef insan ruhundan soyunup da öyle giremiyor bu işlere. "Profesyonelce davranmıyorsun" tenkitleri de senin benim gibi insanlara en çok söylenenlerdir herhalde.:)

Hayırlı olsun yeni işin. İnşallah her şey istediğin gibi gelişir ve gönlündeki gibi olur. Şansın bol, yolun açık olsun.

Yıldız Yağmurları dedi ki...

Benzer bir durumda günlerce kalbim sıkışarak patronuma konuyu açmaya çalışmıştım ;) O yüzden bana çok tanıdık geldi bu sahne, dilerim her şey yolunda gider, iyi şanslar;)

cinar dedi ki...

:) Hayırlı olsun Sessiz Balık. Şimdiden olumsuz şeyler düşünüp kendi kendini sıkıntıya sokma bence (diyene bak). Ne güzel yeni bir iş, yeni iş arkadaşları, yeni bir mekan. Bunlar hep olumlu şeyler. Müdürünle yüzyüze görüşmek istemen de anlayana sivrisinek saz anlamayana davul zurna az sözünü hatırlattı bana. İyi şanslar şekercim! :)

Emre dedi ki...

Hayırlı olsun umarım istediğin gibi yoluna girer herşey, sanırsam cts günleri çalışmayacaksın dimi?

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Özlemcim hayırlı uğurlu olsun! Umarım herşey çok çok daha iyi olur senin için! Bence başlancıçlar herzaman güzeldir;)

Papatya dedi ki...

umarım herşey umduğunuzdanda güzel olur.
sevgiler!