2 Ağustos 2008 Cumartesi

içinden aşk geçen kitaplar

sevgili çınar beni bu konuda yazmam için sobelemiş. okuduğum bloglarda bu konuda yazılan yazıları görünce ben de düşünmüştüm acaba benim okuduğum bir aşk romanı var mıydı diye...
bulamamıştım
sobe sırası bana geldi ama hala da bulabilmiş değilim
belki kitap isimlerini hatırlarım ama içeriğini pek hatırlamıyorum ; bende izi kalmamış demek ki bu kitapların .mesela ben vadideki zambak ı okuyalı yirmi sene olmuş ,iz mi kalır ? son zamanlarda okuduğum kitaplarda iyi bir aşk hikayesi yoktu onu biliyorum.eğer çınar beni affedersen bu sobeden muaf olayım. ama aşk denince aklıma gelen onca şiirden birini de yazmasam olmaz :)

Gözlerine bakarken
güneşli bir toprak kokusu vuruyor başıma,
bir buğday tarlasında, ekinlerin içinde
kayboluyorum...
Yeşil pırıltılarla uçsuz bucaksız bir uçurum,
durup dinlenmeden değişen ebedi madde gibi gözlerin:
sırrını her gün bir parça veren
fakat hiç bir zaman
büsbütün teslim olmayacak olan...
nazım hikmet

3 yorum:

cinar dedi ki...

Her yazın kabulümdür sevgili Özlem :) Şiir de iyi gitti hani.
Sevgiler.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ben çocukken, beyaz dizi diye bişey vardı. Bütün genç kızların elindeydi.:)

Şiir çok güzelmiş sahiden de.

etipuf dedi ki...

özlem ablaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
senin nezdinde tüm blog arkadaşllarıma selam vereyim bewn yeniden aranızdayım...

özledim...