20 Ocak 2009 Salı

bugün o'nunla 3.günümüz ... babası "bebeğim senin annen çok tatlı birisi" dedi dün akşam bize ; o da mutlu yaniii :))) haberi ilk aldığında hissizdi ama artık tepki vermeye başladı. çok komik bi de kimseye söylemiyo . ben de pek az kişiye söyledim ; işyerinde kimse bilmiyor oysa sağ kasığımda ara ara cız cız batmalar var ve elimi orda tutma ihtiyacı duyuyorum bu anlarda sanırım açycı bayan kavradı durumu rahatsızmısın dedi :) değilim... hiç rahatsız değilim. anne olmaya hazırlanmak rahatsızlık verir mi hiç

3 yorum:

cinar dedi ki...

böyle bir haberi alsak biz nasil oluruz hiç bilemiyorum. ben çok istiyorum. eşim istemiyor hayatımızı cok degistirecegini dusundugu icin. şimdilerde biz de yavaştan zaman belirlemeye başladık kafamızda. ama sadece ben istedigim icin :) bakalim gerceklesince neler olacak. hayırlisi. senin de haberlerini bekliyorum merakla. öptüm.

nagişim dedi ki...

CANIM BENİM DAHA DUR BUNALR DAHA BAŞLANGIÇ.. OCAKTA ÖĞRENDİĞİNE GÖRE EYLÜLDE DOĞACAK UFAKLIK... AYY NE GÜZEL HEYECANLAR BUNLAR YA..SIK SIK YAZ HEP OLUR MU?
KUTLUYORUM İKİNİZİ DE EŞİNİN YAPTIKLARI SÖYLEDİKLERİ HEP KOMİK GELECEK SANA..BİZİMKİ DOĞUNCA EŞİM" ÇOK GÜZEL Bİ BEBEK YAPTIN .." DEMİŞTİ:))

Tabiat Ana dedi ki...

rahatsızlık vermez..hemde hiç...yorgunluk verir ,sabır verir, uykusuzluk verir ama hiç rahtsızlık vermez sevgili özlem.
Umarım 9 ay sürecek bu yolculuğunuz güzel keyifli rahat geçer ve sen de bebeğini kucağında görürsün :)