23 Ocak 2009 Cuma

dün resmi çekildi miniğin ; gerçi boş bi kesecik ama resim işte .
doktorumla ilk tanışmamızdı pek bişey anlamadım hızlı geçti oysa ben daha çok konuşup soracaktım sanki?
bana folikasit,demir hapı,progestan ve bulantı için bi hap verdi.kasık ağrımdan dolayı duvarı güçlendirmek için progestan sanırım . bu kadar ilaç içmeye karşıyım ben ,kendi kendime doğal yollarla besinlerimi alamaz mıyım ?daha 1 hafta bile olmadı gerçi öğreneli ama programa başladım kendi çapımda. sabahları süt ve ceviz .öğleyin az çorba ve sebze . akşam salata meyve şeklinde bişeyler yedim.
bilenler bilmeyenlere anlatsın derler ; annelerden yardım istiyorum

2 yorum:

Tabiat Ana dedi ki...

sevgili özlem doğal yollarla elbette besin alırsın ancak sanırım bu dönemde yeterli olmaz.Bebek için değil senin için o haplar çünklü sen o hapları alsanda almasanda içindeki o minik kurt senden almaya devam edecek ihtiyaçlarını:) dişlerini saçlarını tırnaklarını korumak için iç derim ben :)

Asortik Krep dedi ki...

İç şeker, bu dönemde fazlasıyla ihtiyacın olacak :) Tebrikler..