19 Ocak 2009 Pazartesi

sessiz balık

günlerden 17 ocak 2009 ; daha bir kaç gün önce "hala" olacağımı öğrendiğimde başka yarım kalmış bir cümle gibiydi herşey . ama o gün , 17 ocak günü cümle tamamlandı ; bana bu haberi veren erkek kardeşim "dayı" olacağını öğrendi...
karışık mı oldu,
açayım biraz :
bebek bekliyoruz
hem ben
hem de erkek kardeşimin hanımı
birkaç gün arayla öğrendik
hepsi bu işte

ne hissediyorum ???

geçen mayıs ayında bir dizi ilaç kullanmış ve bebeği bekler olmuştum ancak teşrif etmediği için de sanırım bana biraz daha izin verdi annem yeni işine alışsın ; düzenini kursun sıra bana öyle gelsin dedi diye düşünmüştüm.eşimle yeniden doktora gideceğimizi ; onun da artık muayene olması gerektiğini konuşmuş ve bu doktora gidiş meselesini de en erken yine mayısta yaparız diye düşünmüştük.kısacası beklemiyordum bu haberi; acaip sürpriz oldu .

şu anda sadece bir kan tahlili sonucundan iabret olan bu minik için içimde çok şey biriktirdim
fakat dökülmesi zaman alabilir
dile geldikçe buradayım diye umuyorum

sevgiler...

5 yorum:

cinar dedi ki...

Ay çok sevindim Balıkcım. Uzun zamandır ses çıkmıyordu senden, bak beklediğimiz güzel bir haber varmış demek ki :) Umarım her şey yolunda gider ve her şey dilediğiniz gibi şekillenir. Sana da minik bebişine de sağlık diliyorum en başta. Seni de kocaman öpüyorum :)

Benim Hayatim dedi ki...

Çok sevindim. Böyle bir haberin yakın tarihte geleceğinden emindim zaten :))
Sağlıkla, mutlulukla inşallah.
Öpüyorum...

Geveze Kalem dedi ki...

İki arada bir derede okuyorum şu anda yazını. Uzun uzun yazacağım bunun hakkında. Sadece şunu söyleyeyim ki dün senden bu haber gelecekmiş gibi bir his doğmuştu içime. Çok sevindim. Uzun tebriklerimi mail atacağım.
'Siz'i çok öperim...:)

Archi*Sugar (Esra) dedi ki...

harika bir haber bu!!! Tebrik ederim!Saglikla, mutlulukla kucagina aldigin haberini bekliyoruz dort gozle simdi. :-)))

nagişim dedi ki...

cANım bnim nasıl sevindim anlatamam...
inşallah sık sık azıp bizimle paylaşırsın ..
harika bi ahber bu..