2 Şubat 2009 Pazartesi

ben son post 'dan beridir yeniden kontrole gidemedim ; ayrıca hap felan da içmiyorum gıcık olurum ben hap içmeye . kan tahlili yaptıracağız bi bakalım duruma göre doktoru da değiştircem zaten ne o bakmadan hapları dayadı .yarın akşam bi başka doktora gitcea aslında taa mayıs ayında biz bu doktora giderek bebeğimizin ilk tohumlarını onun yardımıyla atmışız çünkü kullanılan yumurtlama hormonları bir dönem ki altı yedi ay gibi bir dönem hala etki ediyormuş. iki haftasonudur ankaradaydım yoruldum bittim bu bikaç gün içinde de bi istanbul olayı var iş için bunlar hep
bugün müdürüme söyledim çok güzel tepki verdi sağolsun moralimiz yerine geldi .
yeğenimin kalp atışları duyulmuş sanırım bizden bir hafta büyük olacak biz henüz duyamadık .

3 yorum:

nagişim dedi ki...

canım benim hani balıklar hep sessiz sessiz yüzerler de bazen su üstüne çıkıp pık pık ses çıakrtırlar şaşırırsın sevnrsin ..
senin böyle umut dolu kısacık potlarını görmek beni ayne öle mutlu ediyor.. alah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin.. senin adına öyle mutluyum ki:))

etipuf'un paleti dedi ki...

canım özlem ablaaaam,
sen yazmaya başladın bir de yegen geliyor benım haberım mı yok?

çok özledim ben artık senden umudu kesmıştım..herşeyı yıne bende olan adresıne yazabılırım artık okursun dımı?

çok çok mutlu oldum yenıden geldiğine de bebeğimize de:D
,:D

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Özlemcim doktor olayını hiç ihmal etme lütfen! Tecrübeliler daha iyi bilirler gerçi ama folik asit, demir vb hapları alman gerekiyor diye biliyorum. Doktorun içine sinmesi çok önemli zaten. Bu hayatının en özel dönemi çünkü. Kendine dikkat et! Öptüm kocaman:)