20 Şubat 2009 Cuma

bir: dil sınavını geçtim ; hem de 2.derece .

iki: bebeğe ezginin günlüğünden zerdaliler dinletiyorum kış günü iyi gider di mi

üç : annem bu hassas dönemimde beni unuttu resmen .biraz da gelinden kıskanıyorum onu . bazı sebeplerle erkek kardeşim ve eşi annemin evinde kalıyorlar nereye kadar gidecek bu bilmiyorum ayrıca gelin işten çıkarıldığı için evde bütün gün annemle ikisi ne yapıyorlarsa artık annem arayıp sormaz oldu beni .hatırlatırım gelin de hamile. ona pişirip pişirip yediriyordur. ben hem işe gidip geliyorum hem de evde bir tas çorba yok. gel iki gün kal bana bi destek ol ; değil mi .ama nerdeee. bi de çağırınca bana " misafir telaşın olmasın sen dinlen " diyor .... misafir ne demek ?

6 yorum:

sufi dedi ki...

İnan ki çok şekersin.Annen senin hasretini gelin hanımla gideriyordur.Ne güzel bak gelin kaynana iyi geçiniyor, sana da gurur duymak düşüyor.Çorba istersen gel ben sana yaparım canım. Sevgilerimle dilek.

sufi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Benim Hayatim dedi ki...

Sessizim Balıkım çok haklısın. Annene en çok ihtiyaç duyduğun zamanlar bunlar. Sessiz olma ve açıkca anlat annene. Belki de yaşamın koşturmacasına daldı. Yada öyle güçlü duruyorsun ki yardıma ihtiyacın olacağı aklına bile gelmiyor. Bu güçlü duruş benim başıma hep bela olmuştur. Ama bazen insan olamıyor. En iyisi içinde daha büyütmeden hal etmen.

Öpüyorum çok. (Aİsim düşündünüz mü?)

sessiz balik dedi ki...

suficim ;
çorba bahane desem?

asun
güçlü durduğumu nerden gördün?haklısın.
isim kolay hele bi sağlıkla doğsun bebiş.

Archi*Sugar (Esra) dedi ki...

tatli baligim, bu soylediklerini annene de acik acik soylesene. Annedir o... sen onun canisin. Gercekten rahatsiz etmek istemiyordur. Annecim gel sana ihtiyacim var, de... bak nasil geliyor kosa kosa!

cinar dedi ki...

bence de Özlemcim. Sana ihtiyacım var de, hemen gelir. Geline ayıp olmasın mevzusu da olabilir şimdi. Ne de olsa aynı evde kalıyorlarmış. Seni bırakayım ben gidiyorum diyemiyor olabilir kendince. Ama senden bir gel işareti alırsa hemen gelecektir. sıkma canını.
kocaman öptüm :)