11 Şubat 2009 Çarşamba

insan oğlu kuş misali ;dün istiklalde ağa lokantasında akşam çorbamı içtim ama evimde kendi yatağımda uyudum . ne kadar uzak bir mesafe oysa . bu lokantayı bir arkadaşım tavsiye etmişti , beğendim herşeyiyle , tavsiye ederim . yorgunluğu bir yana kuzucuk beni rahatsız etmedi yolda umarım ben de onu bu yolculuklarla rahatsız etmemişimdir ama aslında herşey onun için , maaşımıza ekstra para katarsak ona ciciler alırız değil mi
(bankanın dil sınavı idi gidiş sebebi ,kazanırsak ücret artışı var )

babamızla aramız soğudu , duygusal manada değil o konuda gayet yakınız ama hamile kalmadan önce yapışık ikiz gibi sarmaş dolaş iken şimdi hiç sarılıp koklaşasım gelmiyor afakanlar basıyor. zaten sık sık daralıyorum . böyle kalbim hızlı atıyor gibi oluyorum. gün içinde böyle kendimi tarlaya bayıra atasım geliyor odadan çıkıp , o dereceye geliyorum bazen. neyse konuşup anlattım babaya bu uzaklık hissimin kaynağını. umarım anlamıştır.

bi de istiklalde yürürken malatya pazarı diye biyere girip dut kurusu ve üzüm pestili aldım . azcık bişey .ama kendimi mutlu etti bu hediye. burada hiç görmemiştim. ama bu tatları biliyordum bi yerlerden( önceki hayatımda malatyalımıydım ? )görünce atladım resmen.

7 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

İstanbul havası iyi gelmiştir umarım sana Özlemcim:) Afiyet olsun! Pestil süper olur:) Bu arad benim babam Malatyalı:)) Seni fahri Malatyalı yapabiliriz:))) Hamlilelikte dengeler değişiyor sanırım. O yüzden yaşadıkların normal olsa gerek. Vücut uzun bir yoluculuğa başlıyor. Bu arada sizin kızınız olacak galiba. İçime öyle doğdu birden:)))

sessiz balik dedi ki...

ay sebla kız erkek inan hiçççç umurumda değil ; onu çok seveceğimmm yeterki sağlıkla alalım kucağımıza.
dut nası peki o da süper.

cinar dedi ki...

bana da kız gibi geldi nedense. Sağlıklı ve hayırlı evlatlarınız olsun Özlemcim :)

etipuf'un paleti dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
etipuf'un paleti dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
uzun bacak dedi ki...

Merhabalar,

Sevgili Özlem, aynı sıkıntıları bende yaşıyorum. Gece uyurken bile eşimin bana dönük uyumasını, çok yakın durmasını istemiyorum. Nefes alamıyormuşum gibi geliyor. Eşim de durumundan şikayetçi :))) Hamile olmak çok değişik bir duygu. Çok güzel ama şu mide bulantıları da olmasa :) Sana kolay gelsin, tecrübelerinin devamını bekliyoruz :)

sessiz balik dedi ki...

bence hamile kişilerin çalışmaması lazım ; başım dönüğyoğğğrrr